Question..

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Jepper
    Retired
    • Feb 2008
    • 26

    #16
    Re: Question..

    ik kweek Hollands hope... en we zijn idd afhankelijk van het klimaat.
    maar de laatste weken hebben we niet te klagen.

    Ltrz

    Comment

    • bobo
      Cronic Grower
      • Oct 2007
      • 3103

      #17
      Re: Question..

      Oorspronkelijk geplaatst door Cannab0y
      Daar zie ik niet veel verkeerds aan, buiten dat puntje. Ik zou dat deeltje verwijderen met een vlotte knipbeweging, en dan afwachten wat er gebeurt met de rest van de plant. Als het uitbreidt, kan je eventueel wat magnesium halen in het tuincentrum.
      Kon niet zoveel kwaad dat blaadje en zoals cannaboy zei gewoon mooi afknippen dat puntje heeft waarschijnlijk even tegen vochtig iets gestaan of tegen ander blad of op gelegen. Trouwens ik denk dat je er nu geen last meer van hebt.

      Grtz

      Comment

      Bezig...