hoi allemaal,
ik zal eerst mijn situatie schetsen:
ik grow in n hoekje van mn kamer onder een 400W lamp (50cm afstand).
ik gebruik gewone potgrond als medium, en Canna terra flores (5ml\L) als voeding samen met P-K 13-14 van bio nova (0.25ml/L bloeiweek1, en per week 0.25ml/L erbij).
ik geef ze 1x per dag water, zo 300-500 ml (ligt eraan hoe nat de grond is).
verder zwenkt er een ventilator heen en weer voor de frisse lucht en koeling.
de soort is California indica, en ze staan in 3e week bloei
nu mijn probleem:
Zoals de titel al zegt, beginnen sommige bladeren geel te worden met bruine dorre plekjes erop, die zich verder uitbreiden en verdorren.
Één plant heeft het meer als de andere.
Het gaat vooral over de wat grotere bladeren en het schijnt te beginnen aan de punten. De kleine blaadjes rond de toppen zijn voorlopig nog gespaard gebleven maar somminge puntjes beginnen een beetje lichter te worden.
nu dacht ik dat ik mss teveel voeding had gegeven, dus ik geef nu al een aantal dagen alleen maar water.
ik heb geen PH meter tot mijn beschikking dus helaas kan ik daar geen info over geven.
Ik zal wat foto's plaatsen en ik hoop dat iemand mij advies kan geven
ik zal eerst mijn situatie schetsen:
ik grow in n hoekje van mn kamer onder een 400W lamp (50cm afstand).
ik gebruik gewone potgrond als medium, en Canna terra flores (5ml\L) als voeding samen met P-K 13-14 van bio nova (0.25ml/L bloeiweek1, en per week 0.25ml/L erbij).
ik geef ze 1x per dag water, zo 300-500 ml (ligt eraan hoe nat de grond is).
verder zwenkt er een ventilator heen en weer voor de frisse lucht en koeling.
de soort is California indica, en ze staan in 3e week bloei
nu mijn probleem:
Zoals de titel al zegt, beginnen sommige bladeren geel te worden met bruine dorre plekjes erop, die zich verder uitbreiden en verdorren.
Één plant heeft het meer als de andere.
Het gaat vooral over de wat grotere bladeren en het schijnt te beginnen aan de punten. De kleine blaadjes rond de toppen zijn voorlopig nog gespaard gebleven maar somminge puntjes beginnen een beetje lichter te worden.
nu dacht ik dat ik mss teveel voeding had gegeven, dus ik geef nu al een aantal dagen alleen maar water.
ik heb geen PH meter tot mijn beschikking dus helaas kan ik daar geen info over geven.
Ik zal wat foto's plaatsen en ik hoop dat iemand mij advies kan geven

Comment