Gele stippen op de plant.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #16
    Re: Gele stippen op de plant.

    Hoe is het nu met ze¿ Ben wel benieuwd.

    Grtz

    Comment

    • ronnietjuh
      Retired
      • Nov 2009
      • 11

      #17
      Re: Gele stippen op de plant.

      Ja ja het gaat goed hoor

      9 vingerige bladen zijn er al maar ze zijn nog steeds gestipt.

      ze ruiken ook al lekker

      Comment

      Bezig...