uiteinde blaadjes.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ronnietjuh
    Retired
    • Nov 2009
    • 11

    #1

    uiteinde blaadjes.

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Hier dus weer een probleem.

    Ik heb mijn lamp lager gehangen op 50cm (cooltube)
    Sindsdien beginnen een aantal punten van de blaadjes geel te worden en zijn mega droog. (als je eraankomt breekt het af)

    Temp is aan de hoge kant vind ik zelf. 29,1 graden
    LV van rond 65.
    600 watt lamp.

    geef geen voeding mee.


    iemand een idee??

    mvg....
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #2
    Re: uiteinde blaadjes.

    ventileer je,¿

    geen overvoeding dus zoek het in je klimaat.

    lv¿

    temp gef je zelf al aan ,

    foto¿

    Grtz

    Comment

    • ronnietjuh
      Retired
      • Nov 2009
      • 11

      #3
      Re: uiteinde blaadjes.

      Ja er komt frisse lucht binnen.
      LV rond 65...

      momenteel ff geen foto kunnen maken.

      gr..

      Comment

      • latindos
        Junior Grower
        MemberLucky Member
        • Aug 2009
        • 558

        #4
        Re: uiteinde blaadjes.

        jouw LV is hoog in de bloei 45 is super probeer bij te ventileren dus klimaat zoals monty al aangaf!
        Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

        Comment

        • bobo
          Cronic Grower
          • Oct 2007
          • 3103

          #5
          Re: uiteinde blaadjes.

          Plaats een ventilator die blaast tussen je lamp en planten, zo blaas je de droge hitte die je lamp af geeft weg, wat je ook kan doen is je lamp terug hoger hangen .

          En geef ze water op zijn tijd of op zijn minst genoeg, dan mag het wat warmer zijn en drogen ze zo niet uit bij die hete temp. onder je lamp .

          Grtz
          Last edited by bobo; 13 December 2009, 21:40.

          Comment

          • ronnietjuh
            Retired
            • Nov 2009
            • 11

            #6
            Re: uiteinde blaadjes.

            Oorspronkelijk geplaatst door latindos
            jouw LV is hoog in de bloei 45 is super probeer bij te ventileren dus klimaat zoals monty al aangaf!
            Hoi ik zit niet in de bloei maar nog in de groeifase.
            Dan is de LV toch wel goed?


            Ik heb dus al een ventilator ertussen blazen.
            Maar ik heb inmiddels de lamp op 70 cm gezet en de temp is een heel stuk beter nu. Met het water doe ik het elke 2 dagen. soms een enkele keer meer als ze beginnen te hangen. ze krijgen 200ml.

            Vanaf maandag ga ik het in de bloei zetten.

            gr..

            -Gelieve de quote functie correct te gebruiken wanneer 1 of meerdere post tussen staan . Grtz-
            Last edited by westport; 14 December 2009, 01:55.

            Comment

            • Smoking Fifi
              Expert Grower
              MemberLucky Member
              • Jan 2009
              • 1362

              #7
              Re: uiteinde blaadjes.

              Heb je wel een deftige afzuiging in je hokje(vermeld type en capaciteit)? Want met een cooltube en maar 1 600W lamp zie ik je niet snel die temperaturen bereiken en nog minder je plant verbranden.
              Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

              A. The cop!

              Comment

              • ronnietjuh
                Retired
                • Nov 2009
                • 11

                #8
                Re: uiteinde blaadjes.

                225 kub afzuiger
                van merk: CAN Filters

                Heb een startupsetje gekocht bij alien.

                Comment

                Bezig...