Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Help blaadjes doen raar, beestjes??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Help blaadjes doen raar, beestjes??

    Korting op 420shop
    Hoi,

    Kan iemand misschien medenken over wat er met mijn platjes aan de hand is?
    De bovenste blaadjes van m'n stekken hangen en een aantal daaronder hebben wat gaatjes/scheurtjes en rare gele verkleuring eromheen. Verder hebben veel wat grotere bladeren ook wat kleine witte puntjes/streepjes. Maar dat is al een tijd en lijkt niet echt erger te worden.
    Ik heb geen idee wat het zou kunnen zijn, maar ze hebben een paar weken terug wel een beetje last van meeldauw gehad alleen dat lijkt nu wel helemaal weg te zijn. En de plantjes zijn ook kortgeleden getopt.
    Ik zie verder ook nergens beestjes of spint ofzoiets.

    Heeft iemand misschien een idee wat dit zou kunnen zijn en of het erstig is? Zie Foto's Aub

    Ik heb een tentje van 150x80x200 met 9 Blackjack stekjes
    Kwa verlichting heb ik er nu 4 TLbalken boven hangen (2x15w coolwhite en 2x15w warmwhite) en een 300w 25000k horticulture lamp.
    Verder gebruik ik op dit moment alleen een 12cm pcfan, wat op dit moment meer dan genoeg is om alles op temperatuur te houden.
    De Ph zit wel goed en de temperaturen zijn tot nu toe verder redelijk stabiel geweest met zo'n 20/22 graden overdag en 18 graden 's nachts.
    En de LV was ook onregelmatig en soms te droog maar die is ondertussen ook redelijk stabiel en op 60%


    Thanx,
    Nuka
    Attached Files

    #2
    Re: Help blaadjes doen raar, beestjes??

    lijkt op trips schade... maar goed zoeken dus

    Comment


      #3
      Re: Help blaadjes doen raar, beestjes??

      Hoe zit het met de luchtvochtigheid + let je er wel op dat je niet teveel water geeft?
      Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

      A. The cop!

      Comment


        #4
        Re: Help blaadjes doen raar, beestjes??

        OK echt klote ik heb twee beestjes gespot, waarschijnlijk trips. Eentje was heel klein (0.5mm) groen en zat aan de onderkant van een blad.
        De ander was iets groter 1mm ofzo, oranje van kleur en zat in de top van de plant maar vloog niet . Maar ik kan nu nog met geen mogelijkheid zien welke soort het is. Ik denk dat het de californische of de tabakstrips is.

        Heeft iemand ervaring met een middeltje?

        Comment

        Bezig...
        X