Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

hangende plantjes???...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    hangende plantjes???...

    Korting op 420shop
    hey hallo,

    ik heb voor het eerst wietplantjes in me tuin ik heb ze er 1 dag instaan maar ze hangen helemaal plat.
    Ze zitten in 65 liter potten met potgrond en heb ze wat water gegeven en een beetje voeding.

    gr m

    #2
    Re: hangende plantjes???...

    Nog geen voeding geven! En het komt wel goed hoor, ze moeten nog ff lekker wortelen.

    Comment


      #3
      Re: hangende plantjes???...

      Oorspronkelijk geplaatst door stoney
      hey hallo,

      ik heb voor het eerst wietplantjes in me tuin ik heb ze er 1 dag instaan maar ze hangen helemaal plat.
      Ze zitten in 65 liter potten met potgrond en heb ze wat water gegeven en een beetje voeding.

      gr m

      Ik heb het van de week ook gedaan maar je moet nog geen voeding geven alleen water het komt zeker wel goed ik heb het ook in 65 liter bakken met eerst 10 liter klei korrels erin en onderin allemaal gaten gemaakt voor het water wat eruit kan lopen

      maar suc6 ermee verder

      greetz

      Comment


        #4
        Re: hangende plantjes???...

        ok thanks, ze staan alweer met de handjes de lucht in.

        Comment

        Bezig...
        X