Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

blad met zanderige structuur

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    blad met zanderige structuur

    Korting op 420shop
    het blad ziet er gezond uit, alleen geen glad oppervlak

    ik weet niet welke soort wiet dit is, een zaadje uit een collectie bakje vondelingeskes




    #2
    Re: blad met zanderige structuur

    ik heb wel bladvoeding gegeven, maar de andere plantjes hadden dit verschijnsel niet

    0,5ml hyprospray op 50ml water (3/4 regenwater en 1/4 kraantjeswater)
    +0,2ml rhizotonic

    Comment


      #3
      Re: blad met zanderige structuur

      Wat is je LV,?
      Het kan ook zijn dat het hier gaat om een freak. Zijn planten vanwaar de genetica afwijkt.

      Grtz
      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #4
        Re: blad met zanderige structuur

        het is mijn eerste kweek, luchtvochtigheid is mij helaas onbekend, ik ben wel van plan een toestel te kopen om de vochtigheid uit de lucht te halen, maar da was 185 euro ofzo en ik gaan da nog zo lang mogelijk proberen uit te stellen

        enkel de zaailingen en stekken staan in een zwaar-aangedampt stekkenbakje waarvan de LV waarschijnlijk 100 is

        indien dit een freak is, krijg ik dan freak-weed of is de opbrengst van zo'n genetisch gestoorde zowieso minder in kwantiteit en kwaliteit?

        Comment


          #5
          Re: blad met zanderige structuur

          Zelf had ik vorig jaar een freak van pure power plant, moet zeggen aan de kwaliteit en potentie was er geen verschil. Wel wat minder opbrengst.

          Grtz
          420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
          Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #6
            Re: blad met zanderige structuur

            Oorspronkelijk geplaatst door warp View Post
            het is mijn eerste kweek, luchtvochtigheid is mij helaas onbekend, ik ben wel van plan een toestel te kopen om de vochtigheid uit de lucht te halen, maar da was 185 euro ofzo en ik gaan da nog zo lang mogelijk proberen uit te stellen

            enkel de zaailingen en stekken staan in een zwaar-aangedampt stekkenbakje waarvan de LV waarschijnlijk 100 is

            indien dit een freak is, krijg ik dan freak-weed of is de opbrengst van zo'n genetisch gestoorde zowieso minder in kwantiteit en kwaliteit?
            waarom zou je de lv uit de lucht willen halen?,die wil je net wel hebben maar kunnen controleren,dat is het gewoon

            Comment


              #7
              Re: blad met zanderige structuur

              ok, ik zal er vanuit gaan dat het niet echt een ziekte of parasiet gaat; ik geef em nog 2 weekjes groei, en zal em dan mee in men bloeitent zetten;

              ik weet toch niet welke soort dit is, dus ik zal hem ugly bastard noemen

              alle, beter 1 ugly bastard dan die ventjes in de janettenclub van mijn bloeitent....

              ik ben mijn snoeischaar al aan het slijpen
              Last edited by warp; 14 January 2010, 09:51. Reden: ugly bastard

              Comment


                #8
                Re: blad met zanderige structuur

                onder tussen blaakt de plant van gezondheid (denkik) maar de zanderige structuur blijft. ze staat nu mee in de bloei tent sinds 20/01/2010 en geen enkel van de andere planten krijgen deze symptomen

                ik zal deze avond een fotoshooteke doen...

                Comment


                  #9
                  Re: blad met zanderige structuur

                  momenteel zit ik met een trips probleem, dat zal de oorzaak wel geweest zijn....

                  Comment

                  Bezig...
                  X