en het ging net zo goed....

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • moreweed
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Dec 2009
    • 5939

    #46
    Re: en het ging net zo goed....

    Je hebt resultaat, en 2 onsjes is toch een aardige besparing zou ik denken.. veel geleerd tussendoor wat je direct voor je nieuwe projectje kan gebruiken.
    Wat voor stekjes heb je nu besteld ?
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment

    • shahryar
      Retired
      • Jun 2009
      • 27

      #47
      Re: en het ging net zo goed....

      ja ik heb zeker veel geleerd voor de volgende keer.
      ik mag ook niet klagen voor het eerste keer.

      ik heb deze keer het zelfde stekjes k2
      want na deze ronde wil ik uit zaad gaan doen.

      Comment

      • moreweed
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Dec 2009
        • 5939

        #48
        Re: en het ging net zo goed....

        Kijk da's wel handig natuurlijk, wederom hetzelfde plantje.

        nieuw draadje starten voor je nieuwe kweekverslag of ga je hier door ?
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment

        • shahryar
          Retired
          • Jun 2009
          • 27

          #49
          Re: en het ging net zo goed....

          ja ik wou wel zelf wel graag andere plantje.
          maar hij had alleen haze en k2.
          en voor haze wou die jackpot prijs.
          dus dan maar k2.

          ik begin helemaal met nieuwe start.
          mooie kweek verslagje erbij.


          dus hier kan wel slotje op.
          maar ik weet niet hoe je dat doet.
          Last edited by shahryar; 3 February 2010, 16:39.

          Comment

          • monty
            Banned
            • May 2009
            • 11215

            #50
            Re: en het ging net zo goed....

            Comment

            Bezig...