Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Vulcano vaporizer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vulcano vaporizer

    Korting op 420shop

    Hallo allemaal,

    Ik ben uit noodzaak moeten stoppen met blowen.
    Nu zou ik graag een vaporizer van vulcano kopen,maar aangezien deze 500 euro kost zou ik graag eens proberen voor ik deze bestel en ak hem als het tegen valt maar 1 keer gebruik.

    Ik heb een shop in Amsterdam waar ik hem kan proberen maar daar ga ik de eerste maand niet geraken en ik loop hier bijna tegen de muren op.

    Mijn vraag is zijn er mensen of shops of winkels in de buurt van zeeuws vlaander of zeeland (brabant) die zo een ding hebben of iets wat er op lijkt die me eens zouden willen laten proberen

    Ik neem mijn eigen wiet mee,en zal zien dat er voor jou ook een goed zakje meekomt.

    Hopelijk zijn er goede zielen die me eens willen laten testen

    Hopelijk tot heel gauw

    Groeten
    Geniet van iedere dag!!
Bezig...
X