Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

dwerggroei + slaphangend blad

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    dwerggroei + slaphangend blad

    Korting op 420shop

    #2
    Re: dwerggroei + slaphangend blad

    een foto zegt meer dan 1000 woorden

    Comment


      #3
      Re: dwerggroei + slaphangend blad

      Dwerg groei da wil ik wel is zien dan

      gr
      God was never on your side..

      Comment


        #4
        Re: dwerggroei + slaphangend blad

        foto's:

        1en2= cheese (links) en arjan's haze met slappe bladeren (witte stipjes op het blad rechtsonderaan van arjan is van wat onvoorzichtig te zijn geweest met mest )

        /

        3+4 = vergelijking van grootte van de bladeren

        /

        5 = arjans haze

        /



        zou het een goed idee zijn om de arjan al te toppen? vanaf waar hij zo slap begint te hangen...
        en die cheese gaat dus hoogstwaarschijnlijk weg.. Ik heb al een big bang laten kiemen om haar te vervangen
        Last edited by Shades of Green; 5 June 2010, 20:46. Reden: evidence destroyed :p

        Comment


          #5
          Re: dwerggroei + slaphangend blad

          vind het wel mee vallen , staan ze niet te droog of te warm.

          Verpot ze in een kuip met een allmix.

          Ja toppen of fimmen zou ik doen na de 6 de internode.

          Greetzz GG

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Re: dwerggroei + slaphangend blad

              mmm moeten ze wel tegen kunnen hoor zorg wel dat je verse lucht aanvoer zet er een fan in.

              Greetzz GG

              Comment


                #8
                Re: dwerggroei + slaphangend blad

                we hebben hier denk ik nog zo'n oude ventilator op zolder liggen, ga ik misschien erin zetten deze zomer

                en nja, kan het misschien aan een voedingstekort liggen (die arjan) ? hij stond tot 4-5 dagen geleden nog in zijn kleine pot, toen is is ie gaan slaphangen en heb ik hem verpot. Ik had hem ook iets teveel water gegeven denk ik, en twas grond met wat klei bij, dus slehte drainage..
                Mn vader zei dat het waarschijnlijk zoiets is,
                maar ik heb geen geduld eh :p en zeker niet als er iets scheelt met mijn plantjes, aangezien ik er slechts 3 mag zetten.

                En, nog eens over die cheese; kan dat soms door dat stretchen zijn dat de blaadjes wat kleiner zijn? Een vriend heeft ook een plantje die gestretcht was vlak na kiemen en die heeft ook kleinere blaadjes. is dat misschien een oplossing van ht plantje om eventueel omvallen te vermijden (grotere bladeren zou ze niet kunnen dragen dan ofzo?)

                Comment

                Bezig...
                X