Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Probleem onder spektrumkingled 400+

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Probleem onder spektrumkingled 400+

    Korting op 420shop
    Hallo ik ben een kweekje aan het dien onder een ledlamp van spektrumkinglid 400+ ik ziet nu bijna 5 weejen in de bloei geef bio nova kan er mij iemand helpen de punt en de rand worden paars van het blad en worden bruin hier een foto
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Hier nog een foto
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #3
      welke strain/wietsoort/zaadjes heb je?


      Die gele puntjes is verbranding van overvoeding, niet heel zorgwekkend, gewoon ff iets tikkeltje rustiger doen met voeden

      Dat paarse is waarschijnlijk de onderliggende kleur die nu tevoorschijn begint te komen gezien je in de 5e bloeiweek zit, vandaar de vraag welk soortje het is

      Comment


        #4
        Merci voor de reactie ik heb een cheese staan een of kush medical deze hebben het probleem en dan gedacht ik nog een bubbelgum staan ze staan in aarde ven terra geef bio Nova soul supermix 3ml per l water elke 2dagen de andere dagen juist water met pH van 6 en elke 2 dagen pk13 14 da geef ik nog maar 2weeken hier nog foto van hoeze er nu bij staan nu wel al 3 dagen geen voeding gegeven en word erger
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 4 photos.

        Comment


          #5
          Help iemand

          Comment


            #6
            Ziet er uit alsof ze tekorten (ca) heeft, maar gezien de gele bladpunten her en der lijkt het me eerder een blokkade. Ook geeft ze wat tekenen dat de ph niet helemaal in orde is.

            Hoe gaat het met je klimaat?

            Comment


              #7
              pH van aarde gemeenten en die staat op 5.9 dus denk dat dat ik is

              Comment


                #8
                De ph zou dan idd wel oke moeten zijn. Wat ik nog wel zie op het voedings schema is dat als je zachtwater hebt dat je dan nog ca15 moet toevoegen.

                Verder zou ik zeggen drop zoveel mogelijk informatie over wat je hebt gedaan, en wat je gebruikt en gemeten hebt. Ook is het handig om fotos te maken met lamp uit/aan met en zonder flits hoe meer we ervan kunnen zien en weten des te meer kans dat er een oplossing cq oorzaak van komt.

                gr

                Comment


                  #9
                  Ph van aarde valt ni correct te meten, dus daar moet je ni op voortgaan. Als je al twee weken elke twee dagen pk13-14 meegeeft volgens een schema dan zit daar je probleem wsl. Effe minderen met voeding. Verbrande puntjes mag, dan zou je effe een paar dagen moeten stoppen of het gaat blokkeren.

                  Comment


                    #10
                    Drie dagen geen voeding geven merk je ook niks van.
                    als je 3 weken geen voeding geeft ga je het pas zien.

                    Teveel, te snel.
                    Je kunt een plant niet vetmesten, wel doodmesten.


                    ------
                    2-4 times per week 15-33 ml. per 10 litres of water.

                    The number of times depends on the size of the plant, the species, and on the climatic conditions.
                    When you start with richly fertilized soil, you will not need a liquid fertilizer for the first 3 weeks.
                    Dosage PK 13-14: start with 1,5 ml. in the second week and build up to 10 ml. per 10 litres.

                    ------

                    3ml/L is de max, voor grote gezonde planten.
                    PK13/14 zou je nu ongeveer 2ml per 10L water mogen doseren.
                    Last edited by QnQ; 22 February 2017, 00:30.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #11

                      Comment


                        #12
                        Hier foto's van week 1 bloei tot week 4 de laatste 2 foto's zijn van week 4 nu zit ik in week 5
                        You do not have permission to view this gallery.
                        This gallery has 5 photos.

                        Comment


                          #13
                          Lijkt erop dat ze in de eerste week al problemen hadden. Zie ook je blad hangen in meerdere fotos, dat duid op problemen in de water huishouding, of had je de fotos gemaakt nadat ze net wakker waren ofwel de lamp net aan ging?

                          Comment


                            #14
                            Meeste foto's zijn gemaakt juist als ze wakker kwamen ik denk inderdaad dat ik te weinig water gaf in het begin want heb klouw blad is beter beginnen gaan als ik meer water begon te geven

                            Comment


                              #15
                              Ik heb de indruk dat het terug beetje beter gaat zit nu ongeveer einde week 5 nu al paar dagen geen pk ,13 14 meer gegeven ze worden leker dik en de reuk mmm
                              You do not have permission to view this gallery.
                              This gallery has 2 photos.

                              Comment

                              Bezig...
                              X