Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Toprot?!?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Toprot?!?!

    Korting op 420shop
    Beste mensen, ik ben bang dat ik toprot had in een ban mijn grote toppen, zagen veel bruine haartjes ol een plek en ook wat bruine sugarleaves. Heb de top er af geknipt en rest van de stam en andere toppen die er wel goed bij lijken te staan laten zitten, is dit ook echt toprot? En zo ja, kan ik dan het eotte deeltje wegknippen en de rest wel gewoon drogen? Ik zet er een foto bij hier van het stukje rot en dan verder in appart bericht de fotos van het overgebleven nog wel goede syuk top. (Btw het ruikt naar mijn idee ook niet lekker, beetje vreemde geur zit er aan)
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #3
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


        #4
        vind persoonlijk die eerste foto op rot lijken de andere 2 niet

        rot weggooien, de rest kan je gewoon drogen en roken

        Maar wacht voor de zekerheid even het antwoord van iemand anders af, ik heb er nog niet de beste kijk op dus kan je beter niet van enkel mijn antwoord uit gaan

        Comment


          #5
          De eerste foto is zeker rot, de andere 2 foto's kan ik niet juist beoordelen omdat ik niet de gehele top kan zien.
          Kijk ook in de top..
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Die twee fotos daarna zijn dezelfde top, dat stuk rot dus waarschijnlijk is die eerste foto wat ik er dus ruim vanaf geknipt heb. Verder al mijn toppen bekeken en komen ook geen blaadjes uit makkelijk oid. Ik vind deze top wel onwijs stinken, maar dit is mijn eerste kweek misschien hoort het wel maar ruikt beetje zwaar zegmaar niet zo fris. Heb het restant top nu te drogen gezet die kan ik dan dus wel gewoon gebruiken? Het zijn echt hele dense toppen en het overblijfsel is zeker weten rot vrij en keihard van boven waar hij is afgeknipt

              Comment


                #8
                Deze foto is van gisteren, dezelfde top toen hij er nog aanzat je ziet ook de verkleuring rechts onder
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 1 photos.

                Comment


                  #9
                  vooral goed ff de topen open maken en kijken of je wat tussen de bloemen en de stam ziet!
                  daar zie je vaak schimmel groeien als ze erg dik zijn en er al rot zat

                  Comment


                    #10
                    Toprot ruikt inderdaad niet lekker
                    ruim wegknippen die plekken liever wat teveel weg dan te weinig
                    veel sucses

                    Comment

                    Bezig...
                    X