Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Schimmel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Schimmel

    Korting op 420shop
    Hallo allen
    heb een probleem net op mijn hoofdtop schimmel ontdekt wat doe ik met de plant hoofdtop eraf en de rest laten staan of volledig knippen en laten drogen en slechte eruit halen en moet ik vrezen voor mijn andere plantjes
    effe paniek zou nie willen dat mijn kweek mislukt nu ik bijna aan het einde zit van de kweek
    hopelijk helpt me iemand met wat goede raad
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.

    #2
    Nou niet met je vingers aan 1 rotte plek zitten en dan aan je andere planten
    Rot gelijk verwijderen daarna pas drogen

    plastic zakje rond de aangetaste toppen en weghalen zoveel je kunt
    Lv nakijken in je hokje / kweekruimte
    Veel sucses toprot is nooit leuk om te vinden

    Comment


      #3
      Mijn vochtigheid staat goed kan het zijn dat ze teveel water krijgen lan dat daardoor zijn en ik ga de hoofdtop verwijderen de rest ziet er goed uit van de plant twee planten hun hoofdtop heeft schimmel mag de rest blijven staan of beter weg halen van bij de rest van mijn planten en laten drogen

      Comment


        #4
        hoe hoog is je LV?

        Comment


        • Stonerski
          Stonerski commented
          Editing a comment
          Tussen de 40 en 60 maar meeste van de tijd 50 ongeveer

        #5
        maar hoe hoog is ie met de lampen uit?ken mensen met een fancontroler en die schrikken zich dood als ze dan eens kijken vooral als je ze van ondere geeft
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment


          #6
          Eerlijk dat weet ik nie echt volgens de meter heeft hij wel tijdje hoog gestaan op 75 max twee welen ongeveer nu laatste week op 55 Max zit nu aan week 8 van zaad

          Comment

          Bezig...
          X