Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

help zieke buitenwiet wie weet raad??

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    help zieke buitenwiet wie weet raad??

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Ik heb 4 buitenplanten staan eentje daarvan (twilight) doet al een poosje raar, het blad gaat slap hangen en ook veel gele bladeren ertussen.
    Eerder dacht ik dat het door watertekort kwam of de wind, maar nu het steeds
    genoeg regent en er geen harde wind meer is knapt de plant niet op.
    Ook hangen de blaadjes aan de ene tak veel slapper dan aan de andere, ik heb nog nooit zoiets gezien.
    Ik geef bloeivoeding bij op de volle grond, niet iets met alleen de p en k maar ook
    alle sporenelementen.
    Misschien is het een aantasting van de wortels of iets dergelijks, heeft iemand een idee? Mijn andere buitenplanten doen het prima, ze staan enkele meters uit elkaar.
    Hopelijk heeft iemand van jullie raad.



    twilight voorste tak is het slapst



    voorste tak twilight



    hier een frysian dew en een the church ter vergelijking, de frysian dew
    gaat over de 2,5 meter

    #2
    Re: help zieke buitenwiet wie weet raad??

    Ik heb het antwoord zelf al gevonden, er is helaas niks meer aan te doen het is een schimmel op de wortel.
    Morgen gaat ie uit de grond, mocht je dit zelf eens hebben ga dan schoon te werk bij het verwijderen van de kluit
    die schimmel is wel besmettelijk.

    Comment


      #3
      Re: help zieke buitenwiet wie weet raad??

      jammer, niks meer aan te doen

      Comment


        #4
        Re: help zieke buitenwiet wie weet raad??

        Opgeven gaat hem niet worden

        rust

        Comment


          #5
          Re: help zieke buitenwiet wie weet raad??

          Hmm, ik ga nog iets proberen, er zitten namelijk takken aan die het nog redelijk doen, deze plant is al aan het kwakkelen
          vanaf eind juli en nu gaat het pas echt slecht.
          De slechte takken waar de plant geen water meer in krijgt haal ik eraf, van de nog goede takken haal ik de grote
          bladeren weg, dat zijn de grote verdampers. Want afgezien van het feit dat ie vreselijk slap hangt is er verder
          weinig aan de hand. Er komen al kleine topjes in deze plant eens kijken of ik er toch nog wat af krijg

          Comment

          Bezig...
          X