Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

help mij mee om die witte troep van mijn bladeren te krijgen help help!!!!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    help mij mee om die witte troep van mijn bladeren te krijgen help help!!!!!

    Korting op 420shop
    IMG787.jpgIMG790_1.jpgIMG789.jpgIMG788.jpgIMG786.jpg

    #2
    Re: help mij mee om die witte troep van mijn bladeren te krijgen help help!

    Spuit je een soort van plantaardige insecten spray op je planten,
    die kunnen soms een wit achtige schijn achterlaten,sproei er wat water op
    Anders weet ik het niet ^^

    Ciao Dr.

    Comment


      #3
      Re: help mij mee om die witte troep van mijn bladeren te krijgen help help!

      had last van bladluis mengsel van tabak en water gekookt paar x behandeld.. maar is het g1 meeldauw?? iemand zij van as van de corus of van iemand zijn barbeqeu heb andere fotos gezien hier van iemand met meeldauw leek er wel op helaas ik hoop het niet...

      Comment


        #4
        Re: help mij mee om die witte troep van mijn bladeren te krijgen help help!

        Dat is inderdaad dik meeldauw!!

        Comment


          #5
          Re: help mij mee om die witte troep van mijn bladeren te krijgen help help!

          oke en nu wat zou jij doen in mijn plaats ervaring hiermee??

          Comment


            #6
            Re: help mij mee om die witte troep van mijn bladeren te krijgen help help!

            Spuiten met Exact van Bayer

            OF

            spuiten met Silinal (Ecostyle, op basis van Natriumsilicaat)
            Werking: Silinal is een 100% natuurlijk middel tegen bestrijding van echte meeldauw op alle soorten planten, zoals kamerplanten,groenten, fruit- en siergewassen, zowel binnen als buiten. Delen van de plant die aangetast zijn met meeldauw herstellen niet meer. Silinal stopt echter wel de verdere aantasting van de plant. Silinal wordt bij voorkeur 's avonds toegepast. Na 7 dagen nogmaals behandelen.Silinal wordt in de volgende dosering gebruikt: 1,5 ml Silinal + 1 liter water.

            Comment


              #7
              Re: help mij mee om die witte troep van mijn bladeren te krijgen help help!

              en die bladeren die aangetast ziijn laten zitten? heb ik uitijndelijk nog wel iets aan die wietplant dan
              ? dus de bladeren worden niet verder aangetast maar is de meeldauw wel weg dan na die behandeling het stopt maar de overgebleven meeldauw bedoel ik dan.
              en zou jij mij kunnen vertellen wat dat middel dan kost? ik hou van wiet maar ik haat luis en meeldauw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
              Last edited by Cannabisdmt; 17 September 2010, 20:51.

              Comment


                #8
                Re: help mij mee om die witte troep van mijn bladeren te krijgen help help!

                Is inderdaad wel smerige meeldauw , ik heb er ook last van.

                Ik gebruik een mengsel van melk en water 1/10 en het helpt wel maar is het is nog niet helemaal weg.

                Comment


                  #9
                  Re: help mij mee om die witte troep van mijn bladeren te krijgen help help!

                  Sspuiten kost ongeveer 10 euro en hebben ze bijna in elke tuin center .

                  groetjes
                  God was never on your side..

                  Comment


                    #10
                    Re: help mij mee om die witte troep van mijn bladeren te krijgen help help!

                    econal siliconal spuiten of BAYER schimmels werkt ook zeer goed tegen echte meeldauw.

                    gr stafford

                    Comment


                      #11
                      Re: help mij mee om die witte troep van mijn bladeren te krijgen help help!

                      en dat is toch echte meeldauw?!!! ga maar ff naar tuin centrum voor ja uh enzicur botrytis,ecostyle silinal,exact bayer,maar geen melk met water in iedergeval hoop dat ik nog wel wat aan mijn plantjes heb! anders volgend jaar beter en zeker beter voorkomen(beste remedie) die witte pleuris meeldauw aaaaaaahhh grrrrrrr
                      btw 1ste x buiten kweek op balkon in ons fucking vochtige landje.......................
                      Last edited by Cannabisdmt; 18 September 2010, 12:15.

                      Comment


                        #12
                        Re: help mij mee om die witte troep van mijn bladeren te krijgen help help!

                        IMG832.jpgIMG836.jpgIMG829.jpgIMG810.jpgIMG819.jpgIMG837.jpgIMG834.jpgIMG831.jpgIMG822.jpgIMG818.jpgIMG809.jpgIMG826.jpgIMG821.jpgIMG817.jpgben terug van tuincentrum en kwam thuis met een ecostyle busspray fotos hierbij geplaatst iemand ervaaring hiermee?? snelIMG830.jpg andwoord is gelieft wand heb nog niet gespoten. bijvoorbeld als ik ga spuiten dan niet vooral op de toppen of juist wel op alles voorkomen dat het niet in de grond komd of kan dat gewoon geen kwaad.ik wil heeeel graag goeie handige tips voor dat ik ga spuiten zoals pas s,avond gaan spuiten was een tip van angelic2010 hier boven special member bvb dank jullie wel..
                        Last edited by Cannabisdmt; 18 September 2010, 14:05.

                        Comment


                          #13
                          Re: help mij mee om die witte troep van mijn bladeren te krijgen help help!

                          zoek maar eens op inet:
                          "
                          Tsja, tot nu toe in ieder geval GEEN "nieuwe" schimmel geconstateerd, maar de plant in zijn geheel lijkt erop achteruit te zijn gegaan. Ze ruikt vreemd en de toppen lijken plots donkerder gekleurd. Ik hoop dat een middagje in de regen in ieder geval de reuk vermindert..
                          Tot nu toe is het rozenspray

                          Comment


                            #14
                            Re: help mij mee om die witte troep van mijn bladeren te krijgen help help!!!!!

                            IMG891.jpgIMG892.jpgIMG895.jpgIMG897.jpgIMG893.jpgIMG896.jpgIMG894.jpgzo staan mijn planten er nu bij 1-10-20IMG897.jpg10 zoals je ziet ben ik heel veel gaan plukken ze staan er wel kaal bij maar dood gaan ze niet wel jammer dat het zo moet gaan met mijn eerste buiten kweekIMG891.jpg

                            Comment


                              #15
                              Re: help mij mee om die witte troep van mijn bladeren te krijgen help help!!!!!

                              IMG906.jpgIMG910.jpgIMG905.jpgIMG911.jpgIMG912.jpgIMG908.jpgIMG909.jpgIMG907.jpg
                              MORGEN 11-10-2010 LAATSE DAG WORD EEN MOOIE DAG NOG NET FF GOED VOOR DE THC AANMAAK DIE LAATSE DAAGJES....
                              Last edited by Cannabisdmt; 10 October 2010, 21:49.

                              Comment

                              Bezig...
                              X