Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bruine toppen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bruine toppen

    Korting op 420shop
    Zoals je kunt zien is mijn bovenste top nogal een aparte kleur bruin terwijl de rest er onder nog aardig wit is. Aangezien dit mijn eerste kweek is ben ik benieuwd of dit zo hoort of dat er iets fout aan
    het gaan is. De plantjes staan buiten en momenteel is het niet zon best weer.
    Attached Files

    #2
    Ik zie zo niks verdachts!!

    Voorzichtig aan blaadjes in de top trekken, komen ze makkelijk los, dan is de kans groot.
    Toprot begint binnen in de top.

    Comment


      #3
      Als je nou flink met je handen aan de plant blijft zitten krijg je vanzelf rot en schimmel trekpaar blaadjes stuk maak wondje en kassa
      God was never on your side..

      Comment


        #4
        Ik heb een groot schutblad van onder te top vast dus ik geloof dat dat wel losloopt.

        Comment


        • Old dawg
          Old dawg commented
          Editing a comment
          Misschien beter een doosje latex handschoenen kopen/gebruiken?

        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Of gewoon de handen wassen.

        • Flip Hasjkip
          Flip Hasjkip commented
          Editing a comment
          Dit soort antwoorden doen mij denken aan een kameraad die ik elke ronde waarschuw dat hij teveel aan zijn planten zit. Volgens hem kan dat geen kwaad. Eerder vandaag kreeg ik te horen dat hij, net als de vorige ronde, last van toprot heeft.

          Kan toeval zijn natuurlijk maar hij slaat vaker goedbedoelde adviezen af, wie ben ik dan om te blijven waarschuwen ?

        #5
        Oorspronkelijk geplaatst door Ricardo77 View Post
        Zoals je kunt zien.......
        ik zie niks.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        Bezig...
        X