Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Donkere kleur op uiteinde toppen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Donkere kleur op uiteinde toppen

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Dit jaar ben ik begonnen aan mijn eerste bubble gum autoflower buitenkweek. De bubble gum heb ik half april laten ontkiemen, staat sinds begin mei buiten en begint nu toppen te bloeien. Ze krijgt een dagelijkse routinecontrole op plagen, schimmels etc. en vandaag constateerde ik donkere plekken op de uiteinden (bovenkant) van verschillende toppen. Aangezien dit mijn eerste kweek is heb ik nog niet veel ervaring en wil ik jullie vragen wat dit zou kunnen zijn, ik ben een beetje bang voor beginnend toprot.

    Alvast bedankt voor eventuele feedback.



    Aanvullende voedingsinformatie:
    - Bodem: potgrond uit de supermarkt
    - Water: sinds geboorte alleen regenwater gekregen
    - Groeivoeding: plagron terra grow
    - Bloeivoeding: plagron terra bloom
    - Bloeistimulator: plagron green sensation
    - Hoeveelheden voeding: 1/2 van aanbevolen dosering per waterbeurt volgens 100% terra plagron kweekschema
    - Krijgt bloeivoeding i.c.m. green sensation sinds duidelijk zichtbare bloeiharen
    Attached Files

    #2
    Wanneer je zo'n blaadje gemakkelijk kan lostrekken, en dat voelt een beetje alsof je een bananen schil pelt, dan heb je idd last van toprot. Nou ja, je plant natuurlijk....

    Comment


      #3
      Ik zou eerder denken aan iets van verkleuring door temperatuur of voeding ofzo.
      Maar hou het ff goed in de gaten.

      Bubbelgum is ook geen makkelijk soortje voor buiten geloof ik. Compacte toppen.
      Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
      Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

      Comment


        #4
        Brandnetel ik heb hem er voorzichtig geprobeerd uit te trekken, maar hij is erg taai. Ik zal dit in de gaten houden en later nogmaals proberen. Nederhigh ik heb low stress training gedaan en ze zitten inderdaad erg dicht op elkaar. Ik hou het in de gaten, bedankt
        Attached Files

        Comment


          #5
          Lijkt me normaal. Soms verkleuren topjes.

          Comment


            #6
            Te vroeg green sensation ook denk ik , is wel 3 weken oud de topic , maar als je bloeiharen ziet moet je nog 4 weken wachten met gs ...
            Ganja always does the trick.

            Comment

            Bezig...
            X