Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Weet iemand wat dit is is het ziek of niet ?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Weet iemand wat dit is is het ziek of niet ?

    ja eh staan in 25l potten en geef maar om de 3 dagen voeding en elke dag beetje water nu gaat het goed ik heef de ene nu minder licht

    Comment


      #17
      Re: Weet iemand wat dit is is het ziek of niet ?

      volgende keer voorgroeien n lightmix en dan 4 dagen voordat je ze op 12 uur zet overpotten naar allmix dan hoef je bijna niet te voeden.

      Comment


        #18
        Re: Weet iemand wat dit is is het ziek of niet ?

        ok bedankt voor de tip

        Comment


          #19
          Re: Weet iemand wat dit is is het ziek of niet ?

          P1410_16-04-11.jpgP1410[01]_16-04-11.jpgP1411_16-04-11.jpgtrug foto's genomen en dit zijn ze P1411[01]_16-04-11.jpg ene is 50 cm andere 55 cm en dan heb ik noch een van 35 cm en zaajling van 1 week en 4 dagen



          de bladeren zijn allemaal trug aan het herstellen alles is goed nu

          Comment


            #20
            Re: Weet iemand wat dit is is het ziek of niet ?

            P1529[01]_23-04-11.jpgP1528_23-04-11.jpgP1530_23-04-11.jpgP1529_23-04-11.jpgzijn nu allemaal goed gezond




            ik vraah mij wel af waneer ik ga kunnen zien wat het nu van geslacht is



            die ene denk ik dat vrouwtje is noch niet duidelijk maar zie iets denk ik en andere weet ik niet

            Comment


              #21
              Re: Weet iemand wat dit is is het ziek of niet ?

              TIP:
              Als je in het vervolg eerst je foto's ff draait voor je upload, wordt het wel gemakkelijker om ze te bekijken...

              En aangezien je plantjes weer gezond zijn, kan men verder reageren in je andere topic (2 verschillende topics met nu dezelfde vragen en foto's)
              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...950#post190950
              Last edited by ceBep; 23 April 2011, 20:18.

              Comment

              Bezig...
              X