Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Heeft mijn plant een schimmel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Heeft mijn plant een schimmel

    Korting op 420shop
    Hallo medeliefhebbers. Ik heb 3 planten in de tuin in 50 liter bakken. Het is 3x amnesia haze. Ik heb in het begin heel erg last van bladluis gehad maar dat is nu wel verdwenen. Nu heb ik het idee dat 1 plant sws aan het doodgaan is maar ik kan er maar niet achterkomen wat het is. Ik denk zelf dus dat het een schimmel is. Zou iemand mij kunnen vertellen wat er met de plant aan de hand is?

    Alvast dank

    Gr

    Ray1980
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Lijkt me niets dramatisch, enkel bladeren vergelen. Het is wat 'te warm geweest. Schimmel zit in de toppen gewoonlijk. En die zijn er nog niet.

    Comment


      #3
      De plant is heel anders dan de andere 2 en ik heb hem al flink gesnoeid de meeste angetaste bladeren heb ik al verwijderd. Ik zal een foto van de andere 2 toevoegen dan zul je zien dat deze er maar triest bijstaat. Thnx voor de reactie iig.gr
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment

      Bezig...
      X