Ik heb wat bladeren gezien die zwart zijn geworden nou is dit wel alleen bij de plek waar ik een touw had gespannen om de plant overeind te houden met die winderige dagen afgelopen weken. Kan iemand mij verder helpen
Is dit toprot of zijn het stoot plekken
Collapse
X
-
Comment
-
Deze was al afgebroken dus heb hem er al afgehaald zou straks even alle toppen bekijken of ik nog meer zie bedankt👠-
Milano dat is een schade plek geen toprot -
Zoiets dacht ik al ik had een touwtje gespannen vanaf de stam naar de schutting en daar zaten de toppen tegen aan en zover ik kon zien zijn er geen andere toppen die er zo uit zien. Heb die top al wel weggooit hij gaat vandaag om aangezien ik al heb verkregen dat het vanaf nu weer erg nat worden. Ze zijn nu al 2 dagen droog lijkt me het beste moment om ze te knippen om de top rot te verkomen
-





Comment