Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

wietbladen worden geel met zwarten vlekken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wietbladen worden geel met zwarten vlekken

    Korting op 420shop
    wie kan mij alsjeblief helpen
    ik weet echt niet wat dit is maar me plant begon een week geleden geel te kleuren en er zijn allemaal zwarte vlekjes op gekomen

    hier wat foto's
    bb 015.jpgbb 016.jpgbb 017.jpgbb 018.jpgbb 019.jpg

    alsjeblief help me!!

    #2
    Re: wietbladen worden geel met zwarten vlekken

    De pot is te klein die zal helemaal vol wortel zitten ben ik bang en dan krijg je plant voeding tekort

    groetjes
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: wietbladen worden geel met zwarten vlekken

      Yep, diverse tekorten, waarschijnlijk geef je geen, te weinig, of verkeerde voeding op minder geschikte aarde. (gokje, want je geeft weinig info)
      Zitten er genoeg grote gaten onderin die kuip ?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: wietbladen worden geel met zwarten vlekken

        Jooo, Ik heb net hetzelfde voor op m'n planten en vond er nergens informatie over. Dit zou dus gewoon een voedingstekort zijn? gelukkig dan, kheb ze nu ook in een veel grotere pot gedaan want de vorige pot zat inderdaad vol wortels. Hopelijk helpt dit dan en gaan de symptomen weg. Ik dacht eerst aan schimmel maar ik had geen zin om er chemische brol op te spuiten. Groeten Denjos

        Comment

        Bezig...
        X