Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

closed loop met co2: ozon generator tegen pathogenen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    closed loop met co2: ozon generator tegen pathogenen?

    Korting op 420shop
    Hoi,

    ik merk dat mijn airco weer begint te schimmelen, RL is 60%.
    Cocos, co2 en gesloten ruimte.
    Ik dacht om een ozon generator een kwartiertje of zo te laten draaien per dag, maar lees net:
    https://molekule.com/blogs/all/next-...tion-with-hapa

    image.png​

    Zijn er nog mensen die een ozon generator gebruiken tegen pathgenen in de lucht?

    Of hoe houden julie je airco behoed tegen schimmel? En dan dichtvriezen ... ???



    thx !

    #2
    Ik zal het een kennis vragen ,die heeft een carrier staan.
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


    • Manfred
      Manfred commented
      Editing a comment
      wat is een carrier?

    #3
    Vraag me eigenlijk af als je met een gesloten systeem werkt. Is er dan niet meer gevaar op geuroverlast als een geurlek zou zijn omdat je de lucht niet door een filter trekt?

    Comment


    • Manfred
      Manfred commented
      Editing a comment
      de lucht in de room wordt 1x per minuut volledig gefilterd met 3 1000 kuub filters, boven en rond de room is een "buffer", deze wordt ook door een filter gecirculeerd ... ik ruik het niet eens ... de room is een kleine zolder... in plastiek afgesloten.... 2 m² lampen, totaal overkill, i know, maar het is mijn passie, over engineered tot en met .... a ja, co2 ook natuurlijk 1400 ppm
      Last edited by Manfred; 29 February 2024, 18:09.

    • PH donner
      PH donner commented
      Editing a comment
      Als het je passie is waarom hebbie dan geen OC ?

    • Manfred
      Manfred commented
      Editing a comment
      ik heb co2 hoor ... 1300 PPM heb net ontvochtiger met hepa filter gekocht ook... en ik ga floraflex caps gebruiken in 1 gallon quickfill, snellere dryback.... mss ozon generator 1x kwartier per week....?
Bezig...
X