Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

help mijn stekken komen vreemd omhoog

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    help mijn stekken komen vreemd omhoog

    Korting op 420shop
    Om te beginnen ik kan geen foto plaatsen dus zal mij probleem zo goed als mogelijk uitleggen :

    Ik ben bezig met mijn 2e kweek op cocus waarbij ik de cocus nu heb hergebruikt , 1e kweek is perfect gegaan .

    De stekken staan klaar om te knallen ze zijn nu 1,5 wek jong nu het vogende : het zijn allemaal mini's alles wat eruit komt is mini en het blad misvormd lichtelijk opgekruld en blijft giga klein bladeren uit de nieuwe stekken zijn misschien 2 cm ? iemand tips ? ik geeft ze enkel water en ze staan op 30 graden met 45 procent lv op 12-12 .

    zou de voeding uit vorige kwek niet goed uitgespoeld zijn ?

    #2
    Re: help mijn stekken komen vreemd omhoog

    Denk eerder stress en slecht gewortelde stekken..

    Suc6 en smookse

    Comment


      #3
      Re: help mijn stekken komen vreemd omhoog

      Even voor de duidelijkheid, je hebt het echt over stekken, dus niet over planten uit zaadjes ?
      Welke pH geef je, en welke EC ?
      Werk je met drain ? Wat is daar de EC en pH van ?

      Temperatuur is vrij hoog, en LV is aan de lage kant.
      Als ze zo mini zijn ben je natuurlijk te vroeg op 12/12 gegaan, maar dat idee had je waarschijnlijk al.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: help mijn stekken komen vreemd omhoog

        je cocco,s hergebruiken is mogelijk,maar dan moet je wel een coco,s monster nemen als je er klaar mee ben.

        Comment


          #5
          Re: help mijn stekken komen vreemd omhoog

          en hoe ziet zo een monster er dan uit? en meer, wat vang je er dan wel mee aan?

          Comment


            #6
            Re: help mijn stekken komen vreemd omhoog

            dan weet je de ph en ec waarde van je cocco,s.is de ec te hoog,dan zal je hem toch omlaag moeten brengen,voordat je er stekken in gaat zetten.is hetzelfe als een aarde monster nemen,maar dan met cocco,s

            Comment


              #7
              Re: help mijn stekken komen vreemd omhoog

              ben je smurfen wiet aan het kweken?
              je bent waarschijnlijk te vroeg op 12/12 gegaan.

              Comment


                #8
                Re: help mijn stekken komen vreemd omhoog

                lol smurfenweed

                Ik lach wel maar kan wel huilen , de smurfenblaadjes krullen ook iets in .

                Ik heb geen waarde's gechekd ben van ervaring maatje uit gegaan die altijd Zijn cocus hergebruikt stommmmmm .

                Aldoende leert men !!!

                Comment


                  #9
                  Re: help mijn stekken komen vreemd omhoog

                  Maar wat is nou de EC en pH van je drain dan ?
                  En wat geef je ?
                  Die moet je nu wel gaan meten, dan kun je aan de hand daarvan actie ondernemen, als dat het doel van je post was tenminste.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #10
                    Re: help mijn stekken komen vreemd omhoog

                    bedankt voor jullie reactie''s ik heb foto's geplaats in en nieuwe topic bladproblemen misschien kan deze gesloten worden en kunnen we daar verder praten .

                    Ik ben er achter dat ik spint heb die ik ga bestrijden vandaag als de lamp uit staat met massai van bayer waar de meneingen over verdeeld zullen zijn .

                    qnq het gaat inderdaad over stekken , tips voor de meters waar ik ze voor n mooie prijs kan halen ?

                    Ook denk ik aan overvloed , ik heb de vorige kweek ruim 2,5 week gespoeld maar ergens denk ik dat er teveel voeding in de cocus zat/zit en ja qnq ik leer hier natuurlijk goed van ben nogal eigenwijs lol maar een goede meter is een must !!

                    Higher and higher !!!!!!!!!

                    Comment


                      #11
                      Re: help mijn stekken komen vreemd omhoog

                      Als je hergebruikt altijd de EC meten en spoelen met enzymen in de laatste week.

                      Comment

                      Bezig...
                      X