Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

beginnend toprot laten drogen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    beginnend toprot laten drogen?

    Korting op 420shop
    Ik heb net mijn autoflower geoogst, en merkte dat er beginnend toprot in enkele toppen zit. Kan ik dit zo laten drogen en nadien er uit knippen, of moet dit zo snel mogelijk uit de plant gehaald worden? Kan het nu de plant geknipt is nog verder uitbreiden?

    De plant hangt te drogen in een donkere kamer, goede temperatuur, lage LV, met ventilator op gericht, ook luchtcirculatie in de kamer zelf.

    Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

    #2
    Re: beginnend toprot laten drogen?

    Ik zou het er meteen uithalen, straks vergeet je een stukje ofzo.

    Als ze gedroogd zijn kun je ze nog een keer inspecteren voor eventuele vergeten plekjes.

    Comment


      #3
      Re: beginnend toprot laten drogen?

      Gaat verder rotten. Toprot is een schimmel en verspreid zich via de lucht. Gaat dus de rest van je plant om zeep helpen.
      Direct eruit knippen, telkens je er een stukje uitknipt niet vergeten om schaar te ontsmetten.
      Veel succes en hou ons op de hoogte.

      Groeten wamy

      Comment


        #4
        Re: beginnend toprot laten drogen?

        Yep,

        Direct alles eruit knippen.
        Beschimmelde wiet roken = BAH
        Leren = Experimenteren

        Comment

        Bezig...
        X