Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Toprot?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Toprot?

    Korting op 420shop
    hai mensen ik heb laatst mijn plantjes platgespoten in me laatste week bloei
    omdat ik webben zag over me toppen. Viel tot nu toe wel mee met spint, maar plotseling zaten ze echt onder de webben.

    Nu vraag ik me af wat die bruin paarse verkleuring in me toppen is, is dit bekend bij iemand?

    IMAG0480.jpgIMAG0485.jpg

    #2
    Re: Toprot?

    ik kan het moeilijk zien op de foto's. Maar als je in je top knijpt en het is zacht en het valt uit elkaar valt dan is het toprot.
    Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

    Comment


      #3
      Re: Toprot?



      Kun je fotos maken met de lamp uit? Want nu zie ik niet goed of die toppen nou grijs zijn of groen.

      Ze hebben idd flink spint te pakken, en dus ook chemische troep op je toppen.

      Comment


        #4
        Re: Toprot?

        ziet er niet best uit, ....als je de blaadjes aan de hoofttop makkelijk kan weg halen zonder kracht te zetten , dan gaan we wel richting toprot...jammer genoeg....maar post nog effe een duidelijkere foto,...je foto camera is andere Hrz....dan je lamp vandaar dat je geen duidelijke foto kan maken, maak een foto met alleen de flitser van je photo camera.....succes...dan kunne we het beter zien...

        Comment


          #5
          Re: Toprot?

          kheb t weer geprobeerd foto's zijn wel iets beter denk ik
          IMAG0017.jpgIMAG0019.jpg
          IMAG0020.jpgIMAG0048.jpg
          de toppen zijn iig keihard denk niet dat het rot is dan mss een schimmel? of een hoop dooie spintlichaampjes en eitjes?
          die thc thricoompjes en de pistils op me toppen zijn zo opgefokt door het spuiten dat het zoizo niet gezond meer eruit ziet
          Het zou kunnen dat de bruine kleur te maken heeft met het tabak aftreksel waarmee ik ze heb ondergespoten.

          IMAG0055.jpg
          net bespoten/beneveld en de zwenkventilator maar op hoge toeren gezet ivm toprot/schimmels

          trouwens kan iemand zien of ik al kan oogsten?
          Ik zie nog wel witte pistils op enkele nieuwe bloemen, maar de thricoompjes zijn op sommige plekken al troebel tot amberkleurig en de meest pistils zijn al
          bruin/rood.

          Nemen de toppen met de thricoompjes die bruine kleur van het tabakaftreksel op?

          Comment


            #6
            Re: Toprot?

            Het ziet er zeer over datum uit. Je zegt dat de toppen hard zijn, dan is het dus geen rot.
            Schimmel zou goed kunnen dan, wiettoppen horen niet grijs te zijn.

            Comment


              #7
              Re: Toprot?

              Ziet me er allerminst rookbaar uit...
              sigpic
              100% BIO Indoor autoflower enthusiast

              Comment


                #8
                Re: Toprot?

                Dat wordt een oud en nieuw wietje...

                Als je die aansteekt knetteren de spintjes als sterretjes.

                Een flinke watercure is de enige oplossing denk ik.

                Zelfs dat zou me verbazen.
                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                Comment


                  #9
                  Re: Toprot?

                  Nou grijs zijn ze iig niet beetje bruin/rood, de wiet is idd beetje overtijd geoogst , tis me 1e keer jongens
                  ik had het vermoeden al maar had toch bevestiging nodig. Bij deze bedankt

                  Ik heb een paar toppies gerookt zit vol thc goed gedroogd , de toppen die zwaar onder de webben zaten zien er nu heel normaal uit,
                  zal ik alsnog watercuren?

                  Comment

                  Bezig...
                  X