Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Toprot?? of iets anders ? Help!!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Toprot?? of iets anders ? Help!!!

    Korting op 420shop
    Beste plantliefhebbers

    Ik zag gisteren plots rare vlekken op mijn wiet plant. Eergisteren had ik ze ontsmet tegen ongedierte en schimmels met een soort biomiddel tegen wantsen, witte vlieg en schimmels, een product voor de doorsnee kamerplant.
    Gisteren waren de meeste insecten (ik had veel last van bladluis en witte vlieg) wel weg of dood maar er was iets nieuws, namelijk gekleurde vlekken op veel bladeren rond de top. Moet ik mij zorgen maken, of is het omwille van een of ander voedingstof te veel of te weinig of stress ofzo?

    De witte vlekjes, soms zijn dat insectjes of dode insectjes die er nog opzitten of schade van de insectjes maar al dat bruin en geel is nieuw

    EN WAT MOET IK ER AAN DOEN??? :'(((

    Groetjes

    gallery_41818_17385_5290337.jpggallery_41818_17385_4794062.jpggallery_41818_17385_3379133.jpggallery_41818_17385_3219887.jpg

    #2
    Re: Toprot?? of iets anders ? Help!!!

    Huh hoeveel topic's open je hier voor
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: Toprot?? of iets anders ? Help!!!

      Dubbel topic, d.w.z. twee gelijke topics in verschillende boards zijn niet toegestaan op dit forum.
      Bij deze gesloten.

      Comment

      Bezig...
      X