Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Toptot? :(

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Toptot? :(

    Korting op 420shop
    Ik heb bijna zeker toprot in mijn tent.
    Beetje laat gezien door gele licht van de lamp, kijk bijna nooit met licht uit.
    Het lijkt maar 1 top te zijn, deze ruim onder de aantasting afgeknipt en dat deel behandeld met natuurazijn.
    Rotte top in de kliko.

    WP_20150807_008.jpgWP_20150807_011.jpgWP_20150807_012.jpgWP_20150807_013.jpg

    1e is wat er nu nog op de plant zit, geheel schoon en met azijn behandeld, laatste is onderkant van de verwijderde top.

    Je ziet hem ook goed zitten in overzicht foto:
    WP_20150807_006.jpg

    En de top die er bijna tegenaan zat van de zelfde plant, deze lijkt niet te zijn aangetast...
    WP_20150807_003.jpg


    Maar wat nu?
    Nu lees ik dat het zich razendsnel kan verspreiden, maar hoe snel is razed snel?
    Ik verwacht eind volgende week te kunnen oogsten, nu is nog te vroeg, 1/2 milky half clear nu.
    Wil dus nu nog niet gaan oogsten.

    p.s.
    De tekorten komen doordat ze al een ruime anderhalve week op alleen water leven (iets te vroeg gestopt met voeding)
    Verslag: 2e n00b binnen kweek, cookie kush
    Verslag:
    1e n00b binnen kweek...
    Verslag: Ex- balkon, nu guerilla kweek vermoord door slakken

    #2
    A chunk out of humanity everytime we compromise our values.

    Comment


      #3
      Re: Toptot?

      Luchtvochtigheid kan ik niet regelen helaas, kan evt inlaat van de tent wat verder openen.....
      Geef water alleen rechtstreeks in de pot. Om de dag.
      Licht staat aan van 21:00 -09:00 overdag dus uit vanwege te hoge temperatuur.
      veel meer kan ik denk ik niet doen.

      ga wel de tent volledig, met bleek reinigen voordat ik de planten erin ga drogen.
      Verslag: 2e n00b binnen kweek, cookie kush
      Verslag:
      1e n00b binnen kweek...
      Verslag: Ex- balkon, nu guerilla kweek vermoord door slakken

      Comment


        #4
        Re: Toptot?

        Als ik nu een pas van die ontvochtigers bij de action haal en die in de tent bij de luchtinlaat zet, zou dat helpen om de LV laag te krijgen?

        zuig de lucht aan uit de kamer met een open raam en blaas af met koolfilter door dakafvoer.
        Verslag: 2e n00b binnen kweek, cookie kush
        Verslag:
        1e n00b binnen kweek...
        Verslag: Ex- balkon, nu guerilla kweek vermoord door slakken

        Comment


          #5
          Re: Toptot?

          Toprot komt door vocht dus probeer daar iets voor te vinden probeer gewoon die ontvochtigers
          God was never on your side..

          Comment

          Bezig...
          X