Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
En het is dus geen autoflower ?
Je hebt ze ook pas getopt toch ?
Dan zou ik ze nog wel een weekje geven, en dan misschien nog een keer overzetten in een 2x zo grote pot met flink wat verse grond en dan pas op 12/12
Ga je ze verduisteren dan, of heb je een geschikte lamp/kweekruimte/filter binnen ?
Ze staan gewoon buiten laatste dagen veel zon gehad
Ik heb hem 2 weken geleden getopt dus dat moet zeker ook eerst aangroeien voordat ik hem in bloei zet. ik geef hem wel terra bloom van plagron wanneer zal ik overgaan op 12/12
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Als ik ze ga laten bloeien wou ik hem 12 uur in de schuur gaan zetten en dan 12 uur buiten het merk is wide widow dutch passion ik kan ze toch niet tot september laten groeien ik wil ze eigenlijk laten bloeien
1: Je moet niks. 't Is jouw plant, je doet wat je wil, toch..
Ik dacht dat ze in een kleinere pot stonden, dat heb je ook nergens erbij gezet, vandaar.
Mgoed, 12 liter is niet zo veel voor een buitenplant, deze heeft een flinke groeipotentie, dat zie je aan de dikke stam.
Ze kan nog wel 'n meter groter worden met voldoende wortelruimte. Maar wat ik zei, niks moet, tis jouw plant ey, ik geef alleen wat tips enzo
Je kunt ze verduisteren als je wil en als je daar tijd voor hebt, dat kan nu ook, ze groeit toch nog wel een paar weken door.
Het is dan wel belangrijk dat je dit komende drie maanden elke dag op precies dezelfde tijd doet. Je hebt ongeveer 15-20 minuten speling.
Als je het goed doet zie je over een week of twee het begin van de bloei en ongeveer 8-9 weken later kun je oogsten.
Ja, lol precies beowulf, dus toch een autoflower.
Die moet je inderdaad niet op 12/12 zetten, gewoon buiten laten tot het einde.
Die 9-10 weken klopt niet, da's valse informatie. Zo proberen ze hun zaden te verkopen.
Vanaf je de eerste bloei ziet aan de plant moet je nog een weekje of 7-8-9 tellen en dan is-ie klaar. (bij bijna elke autoflower)
Comment