Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Toprot en of meeldauw

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Toprot en of meeldauw

    Korting op 420shop
    Goedemorgen iedereen

    Zou iemand me kunnen zeggen als last van meeldauw en top rot heb

    Ik ben bekend dat ik haar afgelopen week helaas te veel water heb gegeven ik hoop op het beste dat het nog goed komt
    Attached Files
    Last edited by Smookie86; 23 August 2016, 09:01.

    #2
    Re: Toprot en of meeldauw

    Je heb deze vraag al gesteld in je hang bladeren topic en er ook antwoord op gehad waarom nieuw topic openen
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: Toprot en of meeldauw

      Er werdt mij verteld hier een topic te openen

      Comment


        #4
        Re: Toprot en of meeldauw

        Antwoord van Q : Foto 7 van de laatste serie lijkt toprot in te zitten. Volgens mij is dat dezelfde plant als in je eerste post ?
        Misschien is het een idee om zelf even te googelen of in de helpdesk hier op JD naar meeldauw en toprot-posts te kijken en dan eens goed met je planten te vergelijken ?
        Jij kunt dat veel beter zien dan wij van een paar foto's
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: Toprot en of meeldauw

          Volgens mij zal dat - stervend - plantje eerder complicaties oogsten dan potentie of gewicht.
          Noodslachting is een optie als die paar grammen jou zeer dierbaar zijn.
          Daar leer je dan niks verder uit behalve de reflectie van wat zich reeds afspeelde.
          Eventjes goed lezen in de herfst en winter, met warme pantoffels aan.
          Wat kamerplanten en groenten in huis of kas houden om je "watergeef -en andere skills" op te oefenen lijkt me ook iets.

          Comment


            #6
            Re: Toprot en of meeldauw

            Ocherm zo nat. Verdroogt in het water. Das al bijna net zo erg als een cafe zonder bier.

            Comment


              #7
              Re: Toprot en of meeldauw

              Het zielige dametje is om geknipt ik ben gelukkig geen rot tegen gekomen. Nu hopen dat die andere 5 dames het beter zullen doen

              Comment

              Bezig...
              X