Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Na gaatjes(opgelost) nu gele vlekjes??GRRRRRR!Help

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Na gaatjes(opgelost) nu gele vlekjes??GRRRRRR!Help

    Korting op 420shop
    Ik heb last gehad van Wantsen, dit met Bayer Garden opgelost(Heb heel het forum al uitgepluisd) maar het rare is als ik in het begin last had van die wantsen waren dit precies direkt gaatjes en had ik geen gele vlekjes; en nu komen op de nieuwe blaadjes allemaal gele vlekjes maar worden het geen gaatjes meer

    Ik heb al gezocht wat de verklaring zou kunnen zijn, en het enige wat ik kan bedenken is dat de plant misschien last heeft van die insecticide die ik gebruikt heb(maar de niet aangetaste delen van de planten zien er perfect goed uit, dus betwijfel ik dit), ofwel doet de insecticide goed zijn werk en proberen de wantsen nog te zuigen en gif in te spuiten, maar geven ze het op waardoor er geen gaatjes meer van komen

    Kan iemand mij helpen aub!!

    Dit zijn de foto's,
    Als je goed kijkt zie je op de oude blaadjes enkel gaatjes en op de nieuwe enkel vlekjes.
    Voor de rest zien m'n dames er wel erg goed uit vind ik
    Attached Files
    Last edited by Tephros; 29 July 2009, 09:45.

    #2
    Re: Na gaatjes(opgelost) nu gele vlekjes??GRRRRRR!

    Een verklaring voor je gele plekken heb ik niet echt maar whow man wat een wijdvertakte plant. Ongelooflijk.

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: Na gaatjes(opgelost) nu gele vlekjes??GRRRRRR!Help

      wat een dikke grote plant zeg,

      Comment

      Bezig...
      X