Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bruine toppen en spinnewebben

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bruine toppen en spinnewebben

    Korting op 420shop
    http://img529.imageshack.us/i/topmetspinneweb1.jpg/
    http://img530.imageshack.us/i/bruine...innewebje.jpg/
    http://img529.imageshack.us/i/topmetspinneweb.jpg/

    Hoi allemaal,
    Ik zit in mijn laatste week ze staan nu sinds woensdag droog en toen ik ze gister ging checken zag ik 2 toppen met bruine plekken en spinnewebjes erover heen en 1 top aan een andere plant die helemaal wit is van de spinnenwebjes. Ik heb de fotos bijgevoegd en ik hoop dat iemand mij kan helpen. Kan ik de toppen nog redden of moet ik deze toppen weggooien. Is dit een teken dat de plant gewoon niet goed is en dat ik mijn oogst kan weggooien? Please help. Ik heb op het forum gekeken maar daar was het meestel bij de bladeren. Ik hoop snel wat van jullie te horen.

    Alvast heel erg bedankt!!

    Groeten Pim

    #2
    Re: Bruine toppen en spinnewebben

    Hallo Pim
    Jij hebt waarschijnlijk 2 problemen,
    1 is spint,in dit stadium kun je hier erg weinig anders mee doen dan
    er voorzichtig af stofzuigen.
    Het 2e is toprot,hierbij is de enige oplossing knippen!!! ALLE aangetastte plekken er ZORGVULDIG uitknippen(de aangetastte toppen kun je eventueel nog rookbaar maken door watercuring.)
    Meer info kun je vinden in de link misty's abc onder mijn signatuur.
    SUCCES!

    Grts
    Daniella
    Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

    Misty's ABC

    Comment


      #3
      Re: Bruine toppen en spinnewebben

      toprot en spint.
      Misschien kan je er nog ice-o-lator van maken ofzo.
      Dit wil je niet oproken.

      Comment


        #4
        Re: Bruine toppen en spinnewebben

        Hartstikke bedankt voor de snelle reactie. Ik heb 3 planten voor eigen gebruik en voor vrienden dus ik heb de aangetaste toppen nu maar gewoon weggeknipt. Gelukkig zijn het tot nu toe maar 3 toppen die aangetast zijn dus ik hoop dat ik het op deze manier nog kan stoppen.

        Ik heb meteen via de link gekeken heel handig wat je gemaakt hebt!
        Nogmaals dank voor de tips!!
        Last edited by Pimmetje; 28 August 2009, 09:06.

        Comment


          #5
          Re: Bruine toppen en spinnewebben

          hallo mensen,

          ik heb dus de toppen waar toprot inzat weg gegooid, de rest heb ik echt gedubbelchecked ook nog op spint.
          Waar nodig hebben we dat eruit gezogen en ze zijn nou echt vrij ervan.
          Al met al ziet het er wel positief uit nog, de 3 planten zijn alledrie Powerplant, en ik heb de eerste 2 al geknipt.

          De 1ste kwam 296 gram vanaf, wel nat natuurlijk en nog wel takken eraan, maar dat maakt niet uit.
          De 2de kwam op 318gram, ook wel met takken, maar klinkt goed.

          De 3de zal ook ergens die kant opgaan, ze waren alledrie ongeveer even groot.

          Dus stel dat na de takken wegknippen en het goed laten drogen, dat ik uiteindelijk maar 50% van het gewicht overhou.......

          Comment

          Bezig...
          X