Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Toprot?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Toprot?

    Korting op 420shop
    Mijn jackberry*blue kronic staat nu 6 weken in bloei. tot mijn verbazing zijn alle toppen donkerpaars geworden binnen een kleine week. De plant ziet er verder gezond uit. Uiteraard heb ik wat topics over toprot gelezen maar de plaatjes die daar bij staan komen niet overeen met mijn plant. Ik zou graag wat meningen van anderen lezen.

    -edit

    Ik heb er nog eens na gekeken en op de plante met de dieppaarse toppen zijn ook alle stengels waar toppen aanzitten rood. De toppen ruiken heerlijk en lijken niet te verrotten. Zover ik kan zien is het dus vooral een verkleuring die van de stengels naar de toppen is gegaan, of zit ik er naast?

    Voorbeeld toprot: uit ander topic




    Mijn plant:
    Last edited by luhoe; 14 October 2009, 15:20.
    Autoflowers 2016

    #2
    Re: Toprot?

    Ik zie eerlijk gezegd nergens toprot op je afbeelding.

    grtz

    Comment


      #3
      Re: Toprot?

      Oorspronkelijk geplaatst door thelos View Post
      Ik zie eerlijk gezegd nergens toprot op je afbeelding.

      grtz
      Ik ook niet maar iemand anders reageerde in het kweekverslag (http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...227/page2.html) dat die plant toprot zou hebben, dus ik schrok even. Ik wilde graag zekerheid, de toppen ruiken namelijk fris, geurig en zijn plakkerig van de kristallen. Alleen ze zijn diep paars en ik had het behalve bij PurpleTops nog nooit zo gezien.
      Autoflowers 2016

      Comment


        #4
        Re: Toprot?

        Jou Jackberry is denk ik een Bleuberry heb gereageerd in jou postje nisk mis met je plant laten staan hoor
        Altans ik hoop zo dat hem niet om gedaan hebt

        Suc6
        God was never on your side..

        Comment

        Bezig...
        X