Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PPP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    PPP

    Korting op 420shop

    #2
    het is echt een super gemakkelijke plant om te kweken (zie avatar). mijn plantje had bijna alles meegemaakt vrieskou 2dagen later 38 graden ' uitdroging 0 procent lv. en 100 procent lv. ' overvoeding en toch redelijke opbrengst vele soorten zouden al het kopje gelegd hebben. een aanrader voor de beginnende als voor de ervaren kweker

    Comment


      #3
      Re: PPP

      BUMP!
      Kan iemand me vertellen hoe deze soort het buiten doet aan de hand van ervaringen?
      Hoe is de afbloei, rot en schimmels en topvorming?
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Re: PPP

        Volgens mij hoorde ik laatst nog iemand over de PPP van Nirvana, zal hem het topic doorsturen!
        Veel gestelde vragen over het forum

        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #5
          Re: PPP

          Ik heb inmiddels op semi-safe gespeeld door de autoflower variant te kopen van Dutch Passion. Maar een grote opbrenger is altijd leuker, evenals de smaak van het origineel. Ben benieuwd JD!
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Re: PPP

            Echt?! Niemand?
            Laat ik eens nobel zijn en zelf maar een antwoord op tafel gooien.

            De pure power plant lijkt slecht geschikt voor buiten. Deze is pas laat in oktober klaar.
            De normale power plantpurple power plant lijkt daarentegen goed te werken in NL. Hoewel daar ook de meningen over verdeeld blijven. Seizoensafhankelijk dus.
            Laat ik besluiten: in kas zijn alle power plants (of dat nu Pure of Purple is) geschikt voor een ervaren grower. Xtreme vertelde mij ooit dat hij Power Plant in kas kon kweken als het seizoen meezat, hij heeft in mijn optiek wel verstand van zaken. Dus het is geen beginners-aanrader.

            Nu heeft Dutch Passion de Taiga #2. Wat een auto power plant zou moeten zijn. Deze komen in de zomer in de tuin te staan, dus dat date ik nog wel even up wanneer ik daar de motivatie voor heb. Het gaat mij om de daadwerkelijke smaak, die in powerplant - in mijn optiek - iets wegheeft van een tintje gezaagd dennenhout met runderboullion en rookaroma. Als die goed is, telt het voor mij als power plant. Als het naar ruderalis smaakt, wat ik al jaren rook, dan is de kous af en krijgt DP van mij een punt aftrek voor het (duur!) verkopen van leugens.

            Bedankt voor, ehhh jullie hulp!
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #7
              Re: PPP

              Ga deze zomer een ppp buiten en binnen kweken.

              mobile message

              Comment


                #8
                Re: PPP

                Maar is die PPP dan pure of purple power plant? Beide tellen drie P's namelijk
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #9
                  Re: PPP

                  De pure power plant hier

                  mobile message

                  Comment

                  Bezig...
                  X