Blueberry.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Smokey
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2007
    • 2488

    #1

    Blueberry.

    Korting op 420shop
    Blueberry, de meeste zullen het wel kennen.
    Dat soortje dat naar lekkere besjes ruikt en proeft.

    Als je er wat over opzoekt lees je eigenlijk alleen maar goede commentaar.
    Soortje staat op mijn lijstje .

    Hier wat info: (Wel in het engels )

    Original Blueberry is a Strain Indica/Sativa (80/20) cannabis strain with Thai and Oaxacan parentage suitable for cannabis growing indoors and in warm outdoor environments. Original Blueberry matures within 56 days into the flowering period however if left for the full 70 days, the cannabis buds experience a second explosive growth spurt where the flowers produce a high concentrate of THC.

    A dense and stout plant with red, purple and finally blue hues. Medium to large calyxes. Known for it's euphoric high and long shelf life, and its fruity skunk aroma and blueberry taste.



    Heb je dit soortje al eens gekweekt en wil je je fotos, mening of mss zelfs een rookverslag erover kwijt? voel je dan vrij om het hier bij te posten.

    Peace
  • electricaldomi
    Retired
    • Sep 2009
    • 3

    #2
    Re: Blueberry.

    Al gekweekt. 23 Blueberries onder 2x400w. totaal 710g van afgehaald.

    heel lekker en zacht op de keel. smaakte naar die bosbessen fruitella's. heerlijk! werd wel niet echt paars... maar zolang de smaak maar goed zit he

    Comment

    • superzuan
      Retired
      • Mar 2009
      • 267

      #3
      Re: Blueberry.

      yep . ik heb er nu 1 . moet nog 10 dagen. Bloemetjes zijn nog niet blauw rood

      Comment

      • barts
        Son of the Bong
        • Oct 2009
        • 409

        #4
        Re: Blueberry.

        deze wil ik komende zomer in de tuin neer zetten, ook omdat deze niet zo opvalt kwa geur voor de buren.
        Vroeg me alleen af kwam regelmatig blueberry's tegen heel vaak autoflowers, nou was mijn vraag of het altijd autoflowers zijn of niet?

        Comment

        • CelisMan
          Junior Grower
          MemberLucky Member
          • Jun 2008
          • 561

          #5
          Re: Blueberry.

          yoyo dit is toch geen autoflower soortje hé?
          Ik ben namelijk van plan tien zaadjes te ontkiemen, die dan te laten voorbloeien, selecteren welke het beste vrouwtje is en dan weer laten verder groeien, een dikke 3maanden lang, is dat mogelijk of niet bij dit soortje? Ik weet ineens nog niet of voorbloeien wel kan ik krijg er steeds vage antwoorden op...
          grow da weed, smoke it's buds

          Comment

          • markster
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Jul 2008
            • 2151

            #6
            Re: Blueberry.

            blueberry opzich is een gewone plant en geen autoflower!ze zijn wel als autoflower te krijgen,maar zijn dan gekruist met n ruderalis,niet echt een combinatie .maar dat is een persoonlijke keuze.
            grtz

            Comment

            • flappe
              Expert Stoner
              MemberLucky Member
              • Jun 2009
              • 75

              #7
              Re: Blueberry.

              Oorspronkelijk geplaatst door markster
              blueberry opzich is een gewone plant en geen autoflower!ze zijn wel als autoflower te krijgen,maar zijn dan gekruist met n ruderalis,niet echt een combinatie .maar dat is een persoonlijke keuze.
              grtz
              Lowlife heeft de blueberry gekruisd met een lowrider, ben ik momenteel aant kweken!

              Comment

              • blue6erry
                Advanced Stoner
                Member
                • Apr 2013
                • 67

                #8
                Re: Blueberry.

                kweek een blue6erry boom

                Greetings

                Comment

                • Odessa
                  Expert Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2013
                  • 79

                  #9
                  Re: Blueberry.

                  Ik vroeg me af of je het effect met Purple kan vergelijken?

                  Comment

                  • Gamm
                    Super Grower
                    MemberLucky Member
                    • May 2012
                    • 1610

                    #10
                    Re: Blueberry.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Odessa
                    Ik vroeg me af of je het effect met Purple kan vergelijken?
                    Met purple wat? Beetje specifieker zijn helpt!
                    sigpic
                    100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                    Comment

                    • LR2
                      Mother of all Growers
                      MemberLucky Member
                      • Nov 2011
                      • 8552

                      #11
                      Re: Blueberry.

                      Je kunt het ook met yellow vergelijken, of andere kleuren. Maar het nut daarvan zie ik niet hihi
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment

                      • Odessa
                        Expert Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Oct 2013
                        • 79

                        #12
                        Re: Blueberry.

                        ha ik heb geen idee.
                        De andere purple varianten ken ik niet.
                        In shops zie ik altijd gewoon purple staan en in onze tuin stond altijd purple.
                        Een paarse wiet die totaal anders eruitziet dan een groene top wiet bijvoorbeeld.
                        Het effect voelt ook niet zo intens drukkend dan iedere andere wiet.

                        De Blueberry heeft ook die paarse kleur maar niet helemaal en die staat op positie 1 om te proberen aankomende lente.
                        Maar ik heb geen behoefte aan in mijn ogen heftige stonedheid, vandaar de vraag.

                        maar ik weet dus niet welke variant ik rook en van hou.

                        Comment

                        • QnQ
                          Godlike Grower
                          Lucky Member
                          • Sep 2010
                          • 26093

                          #13
                          Re: Blueberry.

                          De 'Purple' in de shop kan van alles zijn. Zolang het maar paars is zullen ze het als Purple verkopen.
                          Zoals vroeger bijna alles als WW verkocht werd, of zoals je tegenwoordig vaak SSH krijgt als je om Amnesia vraagt.
                          Vraag het eens na bij je shop, wat het precies is, dan weet je alles heh..mits ze dat willen zeggen
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment

                          • Odessa
                            Expert Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Oct 2013
                            • 79

                            #14
                            Re: Blueberry.

                            Zal ik doen.
                            Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wat mijn favoriete soort nou daadwerkelijk is.
                            Mijn vermoeden denkt alleen dat de shop zou zeggen; ja het is gewoon purple.

                            Ik verander overigens mijn plan om aankomende lente gewoon verschillende soorten purple te gaan kweken, in verband met de blueberry te proberen.
                            Dat antwoord lijkt mij het best.

                            Comment

                            • QnQ
                              Godlike Grower
                              Lucky Member
                              • Sep 2010
                              • 26093

                              #15
                              Re: Blueberry.

                              Maar om even terug ontopic te gaan, het ging tenslotte over Blueberry ..
                              Dit is een Blue Hell.
                              Da's een F2 pheno van DJ Shorts' Blueberry :

                              BH-11-22.jpg BH2-11-22.jpg

                              BH20130174.jpg BH20130189.jpg 1 topje

                              Zoals je ziet kunnen ze dus ook gewoon groen zijn.
                              Dan lijken ze helemaal niet op het (gefotoshopte) plaatje.

                              Geen besjesgeur te bekennen ook, dus ik ben erg benieuwd hoe deze gaat smaken over een maandje of twee.
                              De schaarhash was wel prima trouwens, ik was er goed de weg van kwijt.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment

                              Bezig...