Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Haze

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Haze

    Korting op 420shop
    Heb je dit soortje al eens gekweekt en wil je je fotos, mening of mss zelfs een rookverslag erover kwijt? voel je dan vrij om het hier bij te posten.

    Peace

    #2
    Re: Haze

    Ik heb "Original Haze" maar die van mij hebben veel breedere bladeren, hij lijkt er niet eens op
    Maarja, misschien komt dat nog.

    Comment


      #3
      Re: Haze

      ik vrees dat het dan geen original haze is
      peace

      Comment


        #4
        Re: Haze

        Zijn fotos van een lange tijd geleden (Niet van mij, ergens op het net)
        Dit is zogezegt echte haze (zijn verschilende nummers #)

        Haze die nu verkocht word is al enorm veel gekweekt en volgens mij zullen er ook wel gekruist zijn. Heb je een foto?

        peace

        Comment


          #5
          Re: Haze

          Dit is die van mij:



          Van boven:



          Maakt mij verder niet uit of ie er anders uitziet of niet, als het een andere soort is, vind ik het net zo goed, maakt mij niet uit Maar het is misschien een verrijking van dit topic?

          Comment


            #6
            Re: Haze

            dit is zeker geen haze hoor maar wel een hele mooie plant
            >>> LR2 mini-kweekje<<<

            Comment


              #7
              Re: Haze

              Oorspronkelijk geplaatst door Smokey View Post
              Heb je dit soortje al eens gekweekt en wil je je fotos, mening of mss zelfs een rookverslag erover kwijt? voel je dan vrij om het hier bij te posten.

              Peace
              Weet iemand welke zaden qua geur&smaak in de buurt komen van deze soort?
              Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
              Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

              Comment


                #8
                Re: Haze

                Alle zaden smaken hetzelfde dacht ik. Een beetje melig met wat bloemkolige smaak. Niet zo lekker.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #9
                  Re: Haze

                  DSCF1352.jpgDSCF1356.jpgDSCF1367.jpg

                  Dit is mijn Haze 2.0 (dinafem seeds). Ze heeft wel dunne vingers, maar toch wel dikker dan die op jouw foto :p.
                  250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)

                  Comment


                    #10
                    Haze

                    Olalalala

                    Comment


                      #11
                      Re: Haze

                      Ja wel duidelijk een sativa die van Nino, maar dit is anders.
                      Een aantal malen heb ik een haze gekocht die ook gewoon 'haze' gemaand was. Deze toppen waren echt kneiterhard als steen zowat.
                      Maar als je je joint opstak kwam er een typische geur vanaf, velen vinden 't ook stinken zeg maar. Ook is 't een zware doordringende geur.
                      Een vriend van mij zei dat die geur 'm deed denken aan ouwe muf ruikende spullen op zolder waar je een lange tijd niet tussen hebt staan snuffelen.
                      Zoals oud speelgoed zei die
                      Ik noemde 't dan maar 'speelgoedwiet'

                      't Had ook een zware, zowat psychedelische high. Maar ook erg krachtig van smaak.
                      Mijn huisdealer die ik al wat jaren kende, die vertelde mij dat een klant van 'm had opgebeld en lopen roepen van ; wat verkoop je me nou man? Dit is echt geen wiet!
                      Naar zijn zeggen stond die gast wel te stuiteren ervan ehehehe,
                      Was een gouwe huisdealer hoor kan ik je vertellen, toffe en eerlijke gozer die al zowat 2 deccenia reed

                      Dus nu vraag ik me af: praten we hier nou over dezelfde soort of wat?
                      Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                      Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

                      Comment


                        #12
                        Re: Haze

                        ik kan er wel inkomen in die beschrijving qua smaak :p maar het is zo moeilijk om smaken en geuren uit te leggen vind je niet ? :p

                        Over dat stuiteren... Ik heb een goeie vriend die ongelooflijk veel jeuk krijgt telkens hij Amnesia rookt (wat ook Haze genen heeft, zoals we allemaal weten :p). Hoe beter de amne, hoe meer jeuk hij krijgt :p dus mss was dit een "allergische" reactie van die klant toen ?
                        250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)

                        Comment


                          #13
                          Re: Haze

                          Nah, heb er niks verder over gehoord.
                          Smaken en geuren zijn idd moeilijk te in woorden te schrijven ja. Maat toch trekt deze soort me om te kweken, en hiermee bedoel ik de plant op 't plaatje
                          Op een zekere manier ziet 't er veelbelovend uit, die lange dunne vingers. Erg mooi ook.

                          Maar welke strain is 't?
                          Welke breeder?
                          Last edited by WeedoHolic; 25 December 2012, 01:08.
                          Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                          Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

                          Comment


                            #14
                            Re: Haze

                            Oorspronkelijk geplaatst door El Nino View Post
                            ik kan er wel inkomen in die beschrijving qua smaak :p maar het is zo moeilijk om smaken en geuren uit te leggen vind je niet ? :p

                            Over dat stuiteren... Ik heb een goeie vriend die ongelooflijk veel jeuk krijgt telkens hij Amnesia rookt (wat ook Haze genen heeft, zoals we allemaal weten :p). Hoe beter de amne, hoe meer jeuk hij krijgt :p dus mss was dit een "allergische" reactie van die klant toen ?
                            swel gek
                            ik had dat ook maar niet perse van amne
                            gewoon bepaalde soorten , na het rollen moest ik vaak niezen , of kreeg ik precies uitslag
                            alsof een mug me gebeten had
                            het zal eerder een reactie op een stof zijn , dan 'kwaliteit' reactie

                            Comment


                              #15
                              Re: Haze

                              Mijn supersilverhaze vind ik zelf een erg lekkere en krachtige haze , heb ze niet uit zaad maar uit stekken.
                              dit is een foto van een top, hier zie je de sativa bladeren van supersilverHaze , erg dun inderdaad

                              DSC00034.jpgDSC00038.jpg


                              haha en jeuk heb ik er nog nooit van gekregen

                              Comment

                              Bezig...
                              X