powerplant

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • wietmann
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Oct 2017
    • 6

    #1

    powerplant

    Korting op 420shop
    Hallo,

    In de coffeeshop zag ik dat ze power plant verkopen.
    Heeft iemand ervaring met power plant?
    En wordt je hier high of stoned van?

    Thnx
  • LR2
    Mother of all Growers
    MemberLucky Member
    • Nov 2011
    • 8552

    #2
    ik heb ervaring met power plant. Zowel met de ouderwetse als de nieuwe, de nieuwe vind ik zoet. De oude was muskus-achtig met een hint komijnzaad en vooral veel dennengeur. Totaal anders van smaak.
    Ik werd er high of stoned van ja. Persoonlijk vind ik die twee begrippen nogal teveel in elkaar overlopen; dezelfde wiet kan beide tot effect hebben, afhankelijk van de tijd van de dag, de setting, hoeveel en wat ik gegeten heb.. Enzovoorts. Dus daar kan ik je niet mee helpen.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    • joremkrank
      Cronic Grower
      Lucky Member
      • Oct 2015
      • 3260

      #3
      PP PRACHTIG WIETJE ,KWEEK JE ZE ZELF EN LAAT JE ZE WAT LANGER STAAn dan heb je echt een bankhangwietje
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Vroeger kreek je vaak PP als je om WW vroeg in de shop.
        Toen was de smaak inderdaad anders (beter m.i.) dan tegenwoordig.

        Ik had 4/6 hermafrodiet bij de fem. Power plant van Dutch Passion, een paar jaar geleden.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        Bezig...