Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Powerplant maakt roze/paarse toppen. Zeldzaam? Revegge?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Powerplant maakt roze/paarse toppen. Zeldzaam? Revegge?

    Korting op 420shop
    Hoii,

    1 van mijn Pp'tjes (heb er momenteel 5) maakt paarse topjes. Temperatuur schommelt tussen de 21 nachr en 26/7 dag.

    Verder zijn alle omstandigheden perfect en de andere hebben nergens "last" van dus ik gok dat dit om een mutant gaat. Een vriend van me zei gelijk revegge! En stekjes maken voor je volgende kweek. Nu is mijn vraag wat jullie mening is. En of het wel echt zo bijzonder is... En aangezien ze nu 4 weken bloeien is revegge wel een serieuze risico gok denk ik.
    uCFNVL0.jpg
    NGSiRYY.jpg
    Last edited by Helemaal Top; 16 June 2018, 10:43.

    #2
    Revegge wilt zeggen dat je met oogsten 1 of meer topjes en wat bladeren laat staan en dan zet je je plant weer in de groei. Daar is het nu nog te vroeg voor.
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


      #3
      Nope, niet zeldzaam.
      Dit heeft niets met de omstandigheden te maken, er zit iets met paarse genetica doorheen.
      Geen echte PP dus, maar wie weet wat voor supersmaakje er aan komt

      Reveggen zou ik niet meer doen nu.
      Je kunt proberen om ze met oogsten zoveel mogelijk in tact te houden als ze nog goeie bladeren heeft.
      Dan kun je daarna proberen of je ze weer in groei krijgt onder een lamp op 20/4
      Daar kan wel een paar maanden tot een half jaar in gaan zitten ja.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Als ze goed smaken, dan zou ik zeker wat slecht ontwikkelde topjes laten reveggen; gewoon behandelen als een stek, maar dan iets droger houden zodat de toprot er weinig vat op krijgt.
          Altijd mooi om die opnieuw te kunnen gebruiken.
          Mijn record van zaad tot oogst tot reveg tot oogst staat op 3 jaren.
          De oudste cannabis bonsai die ik had, is uiteindelijk 4 jaar geworden. Toen kwamen de pissebedden (er zijn twee soorten, zo blijkt) en die hebben de hele stam door geknaagd.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Er zijn nog 1000 ander soorten die goed smaken. Letterlijk. En er komen er elk jaar bij. Tenzij je aan de slag wilt gaan met genetica zou ik gewoon rustig opnieuw beginnen met nieuw zaad. Ikzelf heb al een soort of 40-50 geprobeerd, kheb er nog veel te gaan

            Comment


            • Helemaal Top
              Helemaal Top commented
              Editing a comment
              Eigen genetica is altijd lachen. Een maat van mij die is 2 jaar geleden naar Nepal afgereisd om in de bergen eigen zaad te zoeken. En is ze aan het kruisen met allemaal soortjes. Zo onstabiel als wat dat nog wel maar super gaaf project. Ik zelf zou ook wel willen klooien maar ik hanteer wel echt max 5 planten dus dat zou niet opschieten als ik de perfecte genetica wil
              vinden. Aangezien jij al zoveel soortjes gehad hebt. Welke smaakte echt het lekkerste?

            • QnQ
              QnQ commented
              Editing a comment
              Jammer dat hij het niet bij de originele genetica houdt.
              Er zijn al zoveel hybrides, en zo weinig zuivere soorten.

            • beowulf
              beowulf commented
              Editing a comment
              Goh. Er zijn er zoveel. Cream mandarine van sweet seeds is ne lekkere. Hangt natuurlijk van je smaak af. En 4 maanden gecurede sweet cheese van dezelfde zaadbank.
              Killing fields van sannie. Trainwreck x maui waui van K1. PureAK van female seeds. Ik zoek vooral naar frisse citrussmaken.

            #7
            Jammer dat hij het niet bij de originele genetica houdt.
            Er zijn al zoveel hybrides, en zo weinig zuivere soorten.
            QnQ


            Ja super jammer! Hij heeft ze nu nog 75% Nepal genetica. Erg zonde en hij baalt er ook wel van... Hier een foto van de plant:
            Hele mooie dikke haast zwarte toppen waren het. Roken heel citroenig. Deze heeft wel even in de veg gestaan. Meter of 5
            11.jpeg

            Comment


              #8
              Paarse top variant loopt ontzettend achter en produceert amper kristallen

              38 dagen bloei :/ zie verschil, of gaat de rechter gewoon extreem goed?

              33.jpeg 34.jpeg
              Attached Files

              Comment

              Bezig...
              X