Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kleine geurloze wietplant

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kleine geurloze wietplant

    Korting op 420shop
    Beste kwekers,

    Ik ben opzoek naar een kleine wietplant met een redelijke opbrengst voor in een ruimte van 70 cm - 55 cm - 35 cm (H-L-B). Het is dus voor de binnenkweek en ik zou hiervoor graag een feminized autoflower willlen. Iemand suggesties qua soort?

    Mvg,
    Lowgrower

    #2
    De geur komt van terpenen, die zijn ook erg belangrijk voor het effect/werking van cannabis.
    Je hebt sowieso een koolstoffilter nodig binnen, dus de reden snap ik niet zo.
    (er is ook geen goeie reden om autoflowers binnen te kweken denk ik, maar da's je eigen keus)

    Voor cannabis met de minste geur moet je denken aan soorten zonder Skunk en zonder Diesel in de genetica.
    Ze ruiken evengoed flink, zeker bij een binnenkweek.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Lowgrower
      Lowgrower commented
      Editing a comment
      Ik zag dat er inderdaad verschillende geuren waren, en had hierdoor het idee dat er misschien ook soorten waren die minder roken of een minder opvallende geur (zag er 1 met een "dennegeur"). De reden dat ik een autoflower wilde is omdat ik geen goed lichtschema kon vinden voor een non-autoflower. Enig idee waar ik een optimaal lichtschema daarvoor kan vinden?

    • Lowgrower
      Lowgrower commented
      Editing a comment
      Appleton ik zat er inderdaad ook al aan te denken om de plant te toppen zodat ie in de breedte gaat groeie, maar dat is ook een goed idee!

    • Lowgrower
      Lowgrower commented
      Editing a comment
      QnQ maar heeft u enig voorkeur bij de binnenkweek en dan specifiek een kleine feminized?

    #3
    Yep, Cheese zit ook Skunk in, Diesel ook trouwens
    Skunk is de moeder der kruisingen, die komt in heul veul soorten voor.
    Op seedfinder kun je een dynamische map bekijken.

    Om je een idee te geven :

    Skunk.nr1.sensi.genetics.JPG

    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #4
      Blue Mystic auto van Nirvana. Beter ga je niet vinden. 5 jaar geleden gekweekt onder LED en had echt amper geur. Niet eens een filter genomen. Pas na curen kreeg ze geur

      Comment


      #5
      Wat bedoel je met geen goed lichtschema ? 18/6 Groei, 12/12 bloei. Makkelijker kan het niet..
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


      • Lowgrower
        Lowgrower commented
        Editing a comment
        Ja dat had ik inderdaad gevonden, maar ik vroeg me af hoeveel weken groei en hoeveel weken bloei ideaal is per plant. Het lijkt me namelijk dat als ik te vroeg of te laat de bloei activeer je wiet wel anders gaat smaken of het THC gehalte dan verminderd. Hoe kan ik dus dan weten wanneer ik moet schakelen naar de bloei en oogst?

      #6
      Je schakelt om wanneer jij het moment goed vindt. Wil je een grote plant moet je lang groeien, wil je een kleine plant kort. Dat zal aan de kwaliteit weinig doen, wel aan de opbrengst.

      Oogsten doe je als je trichomen milky wit of gedeeltelijk amber zijn, net waar je voorkeur naar uitgaat. Milky is meer high, amber is meer stoned (mijn favoriet). Als ze doorzichtig zijn is het te vroeg, zwart ben je te laat.
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


      • Lowgrower
        Lowgrower commented
        Editing a comment
        Kijk hier kan ik wat van leren, bedankt voor de reactie Flip Hasjkip

      #7
      Lowgrower Sterkte is gemiddeld. En dat vindt ik altijd fijn. Ik hou niet zoveel van dat knock-out gevoel. Maar wat echt een toppunt was van dit wietje was de smaak. Ik had een joint mee genomen naar mijn werk toentertijd en iedereen die een hijsje nam vroeg direct uit welke shop dit kwam haha. Weet niet meer hoe ik mij daar uit heb gelult Ik zal kijken of ik nog die budshots heb.

      Gevonden, heb ze al keer ergens gepost trouwens:

      zonder voeding onder een goedkoop ledje uit China Dit was natuurlijk de mooiste top

      rbcOdV9.jpg

      gN7nojn.jpg
      Last edited by Helemaal Top; 5 July 2018, 20:08.

      Comment


      • Lowgrower
        Lowgrower commented
        Editing a comment
        Dit klinkt helemaal top (), ik ga ervoor. Bedankt voor de reactie man en de mooie foto!

      • Helemaal Top
        Helemaal Top commented
        Editing a comment
        Lowgrower geen dank suc6 met je kweek

      #8
      Northern lights ruik je ook minder dan de meeste heb ik het idee.

      Comment


        #9
        TS geeft de reden niet, maar alsie denkt een wietplant stiekem op z'n slaapkamer te kunnen kweken zonder dat iemand het merkt komt-ie bedrogen uit.
        Voor iemand die nooit wiet rookt is elke wietplant supergoed te ruiken.

        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


        • Appleton
          Appleton commented
          Editing a comment
          Bedoel je dat wietrokers de geur van een wietplant minder snel waarnemen dan niet-rokers?

        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Absoluut.
          Mijn reukzin is enorm goed, wiet op straat ruik ik van 100m afstand, en de Worstenkoning ook
          Maar met een verjaardag een tijdje geleden vroeg de eerste de beste die binnenkwam of ik net een kilo wiet had zitten oogsten.
          Ik was er van overtuigd dat er niets te ruiken viel, ik had alleen een heel klein autoflowertje op zolder te drogen hangen, 2 verdiepingen hoger.
          Ik rook er op dat moment beneden niets van.

        #10
        Sommige mensen hebben de nare eigenschap dat ze zelfs als roker zijnde nog een veel te sterke neus hebben.
        Ik werk in gefilterde lucht, koolstoffilter+sporenfilter, kleine 10-20km/h luchtstroom en nog kan ik het ruiken wanneer iemand op de parkeerplaats een sigaartje opsteekt.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


        • Ongeldig
          Ongeldig commented
          Editing a comment
          Naai als de koolstoffilter vol schimmel zit. Ben het weleens tegen gekomen. Werknemers bleven maar ziek worden.
          Was wel een uitzonderlijke situatie.

        • LR2
          LR2 commented
          Editing a comment
          In een steriel laboratorium is dat gelukkig nooit zo. Onze luchtfilters worden een paar keer per jaar gechecked, en onze airco-filters worden 2x per jaar vervangen.
          Maar, ik heb 't ooit meegemaakt ja, toen ik nog werkte in de schoonmaakbranche.

        #11
        Dan zou ik voor deze gaan als ik jou was Lowgrower
        Gegarandeerd geen last van geur, geen gezeik met lichturen.
        Overvoeden kan ook niet evenals verzuipen.
        Stinken zal deze wel het minst van allemaal.
        Veel plezier met je plantje(s).

        https://dutch.alibaba.com/product-de...3584304d7F0220
        sigpic Don't talk shit. Just smoke it.

        Comment

        Bezig...
        X