Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat voor planten mag ik verwachten uit zaad van autoflowers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wat voor planten mag ik verwachten uit zaad van autoflowers

    Korting op 420shop
    Tijdens het knippen trof ik een paar volgroeide mooie zaadjes aan uit mijn outdoor autoflower royal bubble kush. Ik weet vrijwel zeker dat er geen wiet planten hier buiten in de buurt staan die mannelijk zijn. Als ik deze zaadjes volgend jaar zaai, wat zullen er dan voor planten uitkomen? Ook autoflowers? Of gewone Mannelijke en of vrouwelijke planten? Of bijvoorbeeld al dan niet sterk hermafrodiete planten? Of ...?
    Graag jullie onderbouwde antwoord want die auto flower zaadjes zijn wel erg duur.

    #2
    Heel grote kans op weer herma want de oorspronkelijke reguliere vrouw is fem gemaakt, het zaad wat jij hebt was ook herma, dus nu heb je nog een groter kans op herma. 4-5 euro per stuk is nu niet het einde van de wereld. Dat is 1 gram wiet voor 25-30 terug te krijgen.

    Comment


      #3
      Het hangt van nogal veel factoren af.
      1. Heb je gezaaid in april/mei?
      2. Heb je een herma-plant gehad?

      1: Hennep wordt door boeren ook als autoflower gezaaid, die bloeit op dezelfde momenten als onze autoflowers. Dus als er in 40km omtrek landbouw bedreven wordt, dan kun je er vanuit gaan dat ze bestoven zijn met hennepstuifmeel. Dat heeft een hoge herma-kans, lage THC opbrengst en wat minder ideale eigenschappen voor ons. De nakomelingen zijn 100% autoflower, maar de kans is groot dat je er niets mee kunt.
      2. Zo ja/weetniet dan heb je kans op herma's, dus dat je straks een aantal maanden moeite doet voor je planten, om zonder oogst te eindigen.

      In alle gevallen geldt: zolang je niet weet wie de vader is, heb je vogelzaad. Als je risico wilt nemen om een kleine 25 euro te besparen, dan moet je dat helemaal zelf weten. Maar de kans dat dat op een fiasco uitloopt is groot, en de hulp die je dan kunt verwachten zal ongeveer bestaan uit "We hebben het toch gezegd". Bespaar liever op dure voeding en dure potgronden, daar valt creatief mee om te gaan.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment

      Bezig...
      X