Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jdc veredelings zaden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Jdc veredelings zaden

    Korting op 420shop

    #2
    Alles kan.
    Dat is het mooie.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Tuurlijk kan je nog starten is nog lekker lang licht buiten en lekker weervan buiten naar binnen werkt prima
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment


        #4
        Lees dit topic ff door, daar alles wat uitgelegd.
        Last edited by QnQ; 28 June 2019, 16:19. Reden: link aangepast
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

        Comment


          #5
          Regulier volgens mij, ik heb ze ook staan en niet zo lang geleden begonnen. Kan nog gemakkelijk, succes!
          2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
          2016 - Greyvol's buitenkweek
          2017 - Santa Maria van Space Cees

          Comment


            #6
            De link die Colori postte staat alles in.
            Kwam die niet naar boven met zoeken ?
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              OK, bedankt voor alle info!

              En QnQ , alles kan en alles mag ook hoor, das waar, kan ik mijn kennis wat verbreden ook!

              ​​​​​​​Thx en misschien tot binnenkort!

              Comment


                #8
                OK...

                Shit... Ben ik even on geletterd in een project beland waarvan ik vrees dat het een beetje boven mijn pet gaat.
                Begrijp me niet verkeerd, ik vind dit wel een fantastisch project! Ik zal doen wat ik kan!

                Wat hulp zou wel welkom zijn hehe

                Comment


                • QnQ
                  QnQ commented
                  Editing a comment
                  ghehe...geeft niks hoor.
                  Lees het nog maar een keer, langzaam en hardop

                  Het zijn reguliere vroegbloeiende planten, ontwikkeld door leden van JD en als je wil kun je er ook zelf mee verder zaadjes maken en onderling ruilen hier, maar dat hoeft niet.
                  Je kunt er prima wiet van kweken en dan gooi je de heren in de kliko, als je die erbij hebt. Dat kun je pas zien als er voorbloei is.

                • majoo
                  majoo commented
                  Editing a comment
                  Wel hoe meer ik erover nadenk, hoe meer zin ik er in krijg om mee te doen!
                  Ik zal mijn beste beentje voorzetten, een verslagje maken en we zien dan wel als de tijd rijp is.

                  Bedankt!

                #9
                Even voor de duidelijkheid: Er zitten late autoflower-genen tussen. Dat betekent dat er misschien(!!!) een groeiperiode van 2,5 maand in zit. Dat kan betekenen dat ze niet volgens een natuurlijke cyclus in bloei schieten. Dus dat ze niet zullen bloeien, ook al verschuift de dagtijd.
                Het kan ook zijn dat ze gewoon vroeg zijn, of gewoon laat (kleine kans) en volledig de klok aanhouden.

                Da's een beetje voor jullie om uit te zoeken. Experimenteer er vooral mee, want dat moet je doen met gratis zaad. Dat was mijn insteek
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                • majoo
                  majoo commented
                  Editing a comment
                  OK, dus ik moet ook rekening houden dat bijvoorbeeld een plantje op 12/12 gewoon verder groeit zonder bloeien?
                  Das wel een leuk gegeven, kan een boom van een plant leveren maw?
                  Misschien dan wel. Ok bedankt voor de info!

                • LR2
                  LR2 commented
                  Editing a comment
                  Ik heb zelf de selectie uitgevoerd op formaat en late bloei. Als je ze als normale autoflower behandelt, dus vroeg in het jaar zaaien, dan halen ze de 2 meter wel. Maar net wat ik zei in al die andere threads: ik heb er een mannelijke ruderalis opgesmeten waar ik vrijwel niets van weet qua achtergrond.
                  De uitkomst is dus onzeker totdat jointjedraaiers de eerste resultaten presenteren. Vaak is er dan wel een algemene lijn in te trekken over hoe ze zich gedragen.

                • majoo
                  majoo commented
                  Editing a comment
                  OK, ik denk dat ik mee ben met het verhaal, ik zal in mijn verslagje zo veel mogelijk informatie meedelen. Tof projectje!
              Bezig...
              X