Stekjes of Zaden maken

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Jvv
    Junior Stoner
    Nieuw Lid
    • Jun 2019
    • 16

    #1

    Stekjes of Zaden maken

    Korting op 420shop
    Wat is volgens jullie makkelijker/goedkoper?

    Het Creeren van stekjes of wietzaden maken met zilverwater
  • Nonsense
    Super Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jul 2015
    • 1724

    #2
    Het maken van stekjes vind ik gemakkelijker .

    succes

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Als je zaad maakt met zilverwater is er ook een moment dat je overal stekken van gaat nemen dus dan doe je beide.

      Een zaadje kopen (of winnen bij de prrrrijsssvrrraaaaaaag) en in de grond duwen is het makkelijkst
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • Jvv
        Junior Stoner
        Nieuw Lid
        • Jun 2019
        • 16

        #4
        Ja zelf kopen bespaart wel een hoop gedoe?

        Last edited by QnQ; 3 July 2019, 18:54. Reden: prijzen verwijderd

        Comment

        • kroket
          Moderator
          420 MemberLucky MemberModerator
          • Apr 2010
          • 1915

          #5
          Kiezen voor de soort (of verschillende) die ik het liefste neerzet.
          - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
          - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #6
            Als je stekken gaat kopen zit er altijd ongedierte in.
            Er komt dus nog wat geld bij om daar vanaf te komen.

            --

            * Ik neem tenminste aan dat het voor een binnenkweek is ?
            Last edited by QnQ; 3 July 2019, 23:40.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • Jvv
              Junior Stoner
              Nieuw Lid
              • Jun 2019
              • 16

              #7
              ongedierte?

              buitenkweek

              Comment


              • QnQ
                QnQ commented
                Editing a comment
                Ja ongedierte.
                Als je stekken koopt krijg je er altijd gratis spint bij.

                Voor buiten kan alles nog. Uit zaad of stek. Wel gaan beginnen dan.
                Ze gaan sowieso pas in september in bloei buiten.

                Autoflowers gaan buiten na een week of 6 in bloei.
                Iets eerder klaar dus, als je niet te lang wacht met beginnen.
                Wel minder opbrengst met een autoflower.
            • kroket
              Moderator
              420 MemberLucky MemberModerator
              • Apr 2010
              • 1915

              #8
              Buitenkweek?

              Ongedierte

              ...

              Misschien moet je je vragen even een beetje toelichten, het is ook een persoonlijke voorkeur waar je naar vraagt. Op deze manier is het in ieder geval lastig een duidelijk antwoord te geven.

              Wat wil je bereiken? Wat zijn je wensen? Waarom twijfel je? Hoe ga je kweken? Enzovoorts..

              - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
              - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

              Comment

              Bezig...