Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bonte cannabis (variegated)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bonte cannabis (variegated)

    Korting op 420shop
    Hoi beste mensen
    ik vroeg mij af,
    Weet iemand toevallig of er een bonte (variegated) cannabis variant bestaat?
    Gezien die geen/minder chlorofyl bevat ga ik er van uit dat die dan ook fijner/ 'smoother' rookt?

    Zouden jullie die willen kweken?

    Alvast bedankt!!

    #2
    Ik heb nog nooit een bonte wietplant gezien.

    Wat versta jij onder "bont" en moet dat op de toppen of in de bladeren zitten?
    Zijn er geen andere soorten die minder chlorofyl produceren?

    "Zouden jullie die willen kweken?" moeten wij die kweken......
    Veel gestelde vragen over het forum
    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL
    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

    Comment


      #3
      Dittuh Op dat ene blad na geen idee wat dat is ..


      filedata/fetch?id=1630904&d=1625224695&type=thumb
      ​​​​​​Het is sowieso een hele zeldzame mutatie, maar ben benieuwd of iemand hier er meer van af weet of wellicht eerder heeft gezien
      Waarschijnlijk wel, maar niet zoals eentje die bont is, het gele/witte gedeelte (geel is meestal extreem weinig chlorofyl, wit is meestal helemaal geen​​​​​​) zou zo weinig hebben, als de plant volledig zo was zou die sterven doordat die simpelweg geen fotosynthese kan doen, maar een plant die dat slechts voor een deel heeft produceert, als het goed is maar ik hoop dat iemand hier mij hier meer over kan vertellen, toppen of deels toppen die niet eens gecured hoeven te worden en direct zo smooth zijn als maar kan, gezien er geen bladgroen in zit, maar het wel onderdeel is van een plant die daar met haar groene gedeelte wel toe in staat is, waardoor de plant dan wel gewoon thc etc bevat

      niet te verwarren met light bleaching das in Principe verbranding

      Nouja moet niet natuurlijk maar ik ben benieuwd of mensen die graag zouden willen kweken

      Bonte planten zijn in de huiskamer planten community heel erg gewaardeerd, google maar eens op Bonte Plant Veiling bizar !
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


      • Nederhigh
        Nederhigh commented
        Editing a comment
        Hmm, het linkje in je post hierboven doet niks. (http://shorturl.at/Y2358) Denk dat die daarom verwijderd is QnQ.

      • BackYardPlant
        BackYardPlant commented
        Editing a comment
        QnQ
        Last edited by BackYardPlant; 5 July 2021, 11:36.

      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Aight...puntje communicatie Nederhigh ?

        De link naar bericht met foto's zoals ik die van de site krijg, ik probeer die meestal te omzeilen vanwege de manier waarom vbulletin speciale tekens neerzet : https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...78#post1432578

        Dat is gewoon een mozaiekvirus. Meest voorkomend bij cannabis is het tabaksmozaiekvirus (TMV) BackYardPlant
        Hoe een mozaiekvirus (er zijn er meerdere) precies werkt en wat het doet met een plant daar zijn genoeg wetenschappelijke sites over te vinden.
        Zoiets voorkom je eigenlijk beter.

      #4
      Stuur maar zaad op. Ik zal een verslagje maken.

      Comment


        #5
        QnQ IMG_20210630_215620_420.jpg​ben er nu ongeveer een maand ofzo mee bezig krijg het niet verder dan dat ene takje en dan de helft van de scheuten
        ene helft is groen andere helft albino
        Albino wil ook nauwelijks groeien plant geeft voorrang aan groene gedeelte

        Attached Files

        Comment


          #6
          Jep, ik denk dat je een van de eerste bent die een plant heeft met duidelijk een virale infectie. Hoeft niet per see TMV te zijn.

          Best wel tof!
          Beetje vergelijkbaar met Yellow stripe virusen die we zien in uien. Je ziet ook goed dat de plant aan compartimentalisatie doet; de boel afsluiten en gescheiden houden van de rest. De scheidingslijn laat ook goed zien hoe deze plant voortkomt uit een twee-cellige embryo, de ene kant is besmet, en de andere kant niet. Veel organismen, waaronder zoogdieren, groeien op eenzelfde manier. Daarom hebben we aan elke kant ongeveer dezelfde onderdelen.

          Variegation wordt van oudsher vaak veroorzaakt door virussen, de hele tulpenbollen bubbel (en praktisch de hele aandelenbeurs) is er op gebouwd!
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment

          Bezig...
          X