Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Royal Queen Seeds,AFRADER

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Royal Queen Seeds,AFRADER

    heb zelf ook al eens 2 of 3 keer problemen gehad met hun Amnesia Haze
    het lag aan mij, zeiden ze
    dan ben je snel uitgeluld

    Comment


      #17
      Re: Royal Queen Seeds,AFRADER

      Amnesia Haze, dit is dan ook niet de makkelijkste plant. Ik heb ze nu ook staan. Ben benieuwd.

      Comment


        #18
        Re: Royal Queen Seeds,AFRADER

        Maak gwn braafjes verslagje van je ontkieming... en koop je zaden bij alien of 420 shop, als zij je kennen als ervaren ontkiemer ga je al sneller iets in de plaats krijgen...
        Ik maak straks ontkiem verslag met foto's van zelfs LV meter en temp zodat bij eventueel niet uitkomen je kan bewijzen dat je alles juist deed...

        Comment


          #19
          Re: Royal Queen Seeds,AFRADER

          Goeie ervaring met de RQS Amnesia Haze , redelijke opbrengst beetje rotgevoelig dus LV laag is een vereiste.
          Potentie hoog en smaakt zoet/spicy ( Hazy ) , high is lang aanhoudend en tegen freaky aan.


          Smoke

          Comment


            #20
            Re: Royal Queen Seeds,AFRADER

            ik moet wel eerllijk zeggen dat de Royal Dwarf erg lekker ruikt,heel erg zoet,mooie topjes,beloofd voor de oogst! spijtig dat ik ni even geen foto kan maken zoals ik zei in eerste post...benieuwd naar de oogst,de kush planten zijn ook mooi,maar alleen erg verschillend,ben echt benieuwd naar de oogst,ook al zien ze er anders uit,dat zegt niets over de opbrengst,het was miss ook beetje verkeerd omz o snel RQS af te raden maar onstabiele strains zijn nooit al te best,miss heb ik het wel verkeerd! alles hangt van de oogst af

            Comment


              #21
              Re: Royal Queen Seeds,AFRADER

              nog even over de Amnesia Haze,ik hoop dat je gellijk hebt Smoke,ik zie gewoon geen enkele eigenschap van de sativa,dit is valse advertisement in mijn ogen,80% Sativa...helemaal niet,hij ruikt wel lekker,zoete geur en ziet er mooi uit,hij heeft gewoon geen enkele eigenschap van sativa of de andere amnesia planten die ik gehad heb,heb ook eens amnesia gekocht uit de genessis in geleen,deze zagen er dan ook echt uit als de sativa,wel een kleine opbrengst maar dat is te danken aan de indoor seeds die ik buiten geplant heb denk ik,nu weet ik niet of RQS geschikt is om buiten te planten maar wat ik zie is helemaal geen sativa,ik hoop dat je gelijk hebt en ik een lekker wietje krijg!

              Comment


                #22
                Re: Royal Queen Seeds,AFRADER

                Heb als 2e ronde ook Royal dwarfjes gezet (2 stuks), maar ze verschilden ook aardig onder dezelfde omstandigheden. De ene was een mooi vol struikje terwijl de andere als de neten strekte. De geur was wel erg aangenaam, zeer fruitig, maar gadverdamme wat smaakten ze vies. Ben ze nu allemaal maar ontzettend aan het curen om er nog iets van te maken, hopen dat dat iets opleverd.

                Daarintegen ben ik ook met 3 White widows aan de slag geweest van RQS en deze waren allemaal vrij constant.


                Gegroet,
                Aciphex

                Comment


                  #23
                  Re: Royal Queen Seeds,AFRADER

                  Als je geen onstabile strain wil, ben je beperkt tot IBL types of stek.Ikzelf hou van onstabile soortjes, zoals laast in mijn Mango Widow run. 3-4 prachtige pheno's had ik daar uit, perfect, en leuk om te kweken.Uniformiteit is leuk voor de brood kweker, maar niet voor mij. SAAI.Greetz, HJM
                  http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                  Comment


                    #24
                    Re: Royal Queen Seeds,AFRADER

                    HJM en dan pak je stekken van de pheno die je het meeste aanstaat om daaruit verder te kweken?

                    Comment


                      #25
                      Re: Royal Queen Seeds,AFRADER

                      Yep, daarom heb ik zaden van pheno #3 en stekken van #8 over gehouden Zo ook Santa Maria F7 #4, Himalaya Gold #4, Fizz #2 enz.
                      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                      Comment


                        #26
                        Re: Royal Queen Seeds,AFRADER

                        Ik heb santa F5 staan, mss manneke bij..
                        3 planten met zelfde uiterlijk mooit kerstbomig van tak maar iets meer bol vanonderen...

                        En als ik die sante F5 kruis met mama mia F? ... heb ik dan mama maria F1? en gaat die veel verschillende pheno's geven?
                        of pas de kweek uit die zaden danweer? de F2 dus (en we gaan over naar F2 wanneer we een M en een V uit F1 kruisen?)
                        Last edited by ceBep; 13 June 2011, 22:19. Reden: verkeerde woordkeuze

                        Comment


                          #27
                          Re: Royal Queen Seeds,AFRADER

                          Santa Maria F5 ?? Hoe kom je aan die ouwe? Of zijn ze niet van NoMercy?Die kruising leverd dan inderdaad Mama Maria F1, en die gaat waarschijnlijk 3 pheno's geven.......... N.l. Santa Maria, Skunk en Mazar...........Maar de verschillen zijn bij F2 vaak heftiger, als je het al erg vind......Als je het goed wil doen bewaar je een perfecte man F1, en die kruis je steeds met de volgende generatie...........Bij F8 (of zo) praten we over IBL.Zie: http://en.seedfinder.eu/strain-info/...ercy_Supply/Al gebruikt Cees steeds de F1 vrouw.
                          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                          Comment


                            #28
                            Re: Royal Queen Seeds,AFRADER

                            dezelfde F1 man gebruiken en de beste pheno's van de volgende generaties van de vrouwelijke...
                            dus best stuifmeel van die man verzamelen?

                            en hoe werkt dat dan als je twee totaal verschillende mannen kiest en de hele procedure met beide doet?
                            dan bekom je uiteindelijk 2 totaal verschillende planten van uiterlijk maar toch zelfde soort IBL ...?

                            Comment


                              #29
                              Re: Royal Queen Seeds,AFRADER

                              Ik heb nooit problemen gehad met de Special Kush, Easy Bud en nu ook Special Queen zaadjes van Royal Queen Seeds. Alleen dat van die genen klopt niet inderdaad: op een flyer van de Royal Queen Seeds stond Sativa en op de verpakking Indica, het ging over dezelfde soort.

                              Comment


                                #30
                                Re: Royal Queen Seeds,AFRADER

                                3x dwarf en idd 1 groot beige zaadje, en 2 kaki waarvan 1 minike... we shall see
                                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...lag-met-uitleg

                                Comment

                                Bezig...
                                X