Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Royal Queen Seeds,AFRADER

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Royal Queen Seeds,AFRADER

    Heb je RQS al een mail gestuurd ?
    Heb je die zaden buiten geplant , omdat je in je eerste bericht over de zomer schrijft ?

    Ajo
    Ventje

    Laat maar , ben stoned en heb na de eerste page gereageerd
    Living in Second live for real

    Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

    Comment


      #47
      Re: Royal Queen Seeds,AFRADER

      ik kan niet klagen heb de northernlightsauto en akauto mooi tot een eind gebracht telkens twee plantjes vrijwel de zelfde pheno, ben nu bezig met de bleumatic en creammatic en die gaan snel echt veel sneller dan de ak en northernlights, ook tot nu toe toch nog de zelfde pheno's bij zowel bleu als cream, ga in het najaar de haze auto proberen zien wat die geeft die ga ik samen zetten met de SAS(Super Automatic Sativa) van big buddha seedstelkens een koppeltje 2RQs en 2BBs

      en heb bij royal queen ook al ongeveer een 15 zaadjes gratis gekregen bij de bestellingen en ook niet de minste telkens in lijn van de bestelling, ik kan er niet over klagen


      Comment


        #48
        Re: Royal Queen Seeds,AFRADER

        ben er zelf ook nooit gek op geweest, vooral hun amnesia was niet wat het moest zijn

        Comment


          #49
          Re: Royal Queen Seeds,AFRADER

          ik onlangs een royal dwarf ontkiemt die bleek dwerggroei te vertonen, of het genetisch is of door een andere factor weet ik niet, ik laat ze lekker groeien en heb ondertussen nog eentje ontkiemt hopelijk is die dan ook geen royal dwarf dwerg:p
          over ontkieming ben ik wel zeer tevreden, zeer sterke kiemkracht, na anderhalve dag was ze gekiemt en na 2 dagen boven de grond

          Comment


            #50
            Re: Royal Queen Seeds,AFRADER

            5x Amnesia haze RQS - 60 dagen laten groeien 18/6 - dan 5 weken in bloei op 12/12 en op vandaag dus opgemerkt dat er bij 3
            planten Herma's in voorkomen ,ze bevinden zich in het onderste gedeelte van de plant ,tot het midden ,dat gedeelte had vooral
            heel fluffy topjes , ...alles er zo goed en stil mogelijk afgeknipt ,er gingen volledige takken eraf waar de Herma's zich in bevonden.
            Vanaf het midden tot boven ,geen enkele te bespeuren ,dus waar de mooie toppen staat zijn er geen gevonden.
            Ik sta nog met andere ook ,dus het word afwachten de komende weken of ik een zaad oogst cadeau krijg van RQS of niet ...
            In ieder geval , ze komen er niet meer in ,das een feit waar ik vandaag al niet meer over twijfelen zal !!!!


            FUCK ROYAL QUEEN SEEDS !

            Effe lekker bumpen !!! AUB RQS !!!

            Comment


              #51
              Re: Royal Queen Seeds,AFRADER

              Hier het zelfde man 2x gekocht bij royal queen seeds
              Nooit meer elke keer leek alles goed tot je ze oogst inderdaad zwaar fluffy shit en de geur bakkes zelfs all laat je het curen het is echt shit man echt waar

              Ik koop er nooit meer

              Comment


                #52
                Re: Royal Queen Seeds,AFRADER

                #lolz


                Verzonden vanaf mijn iPhone 6 met Tapatalk uit Groenland.

                Comment


                  #53
                  Re: Royal Queen Seeds,AFRADER

                  Ik heb de Special Kush al zeker 6x geoogst, en de smaak is echt prima. Ik ben het wel mee eens dat het nog al verschild met ontkiemen, dat ze soms voor 75% niet eens uitkomen.
                  Daar is de prijs ook na, 10 zaadjes voor 25 euro. Als je met 5 dames door gaat, kun je wel een selectie maken.

                  Special Queen #1 vind ik ook een bijzonder lekker wietje voor dat geld. Royal Queen is nu eenmaal goedkoop met een aantal zaden, als ze betere kwaliteit konden bieden was het zaad ook wel duurder. Je kan niet voor een fiat betalen, en een ferrari verwachten.

                  Comment


                    #54
                    Re: Royal Queen Seeds,AFRADER

                    zelf dit jaar 5x special kush 5x bubble kush en 5x Northern light geplant voor een guerrilla kweek en alles is opgekomen en door het slechte weer en wat mindere keus in de soorten zijn alle 5 de special kush gesneuveld en nog een 2 tal plantjes van de andere soortjes. De 8 planten die ik heb kunnen oogsten hadden 0 sporen van herma en zijn heerlijke wietjes zowel de geur als de smaak. Dus voor mij nog geen problemen met RQS.
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

                    Comment


                      #55
                      Re: Royal Queen Seeds,AFRADER

                      Dit jaar ook zaadjes gehad van RQS. Alle zaadjes zijn ontkiemd zonder problemen, echter wel een aantal herma's ertussen helaas (2 van de 5).

                      Comment


                        #56
                        Re: Royal Queen Seeds,AFRADER

                        Veel te veel die het voor hebben. Veel te veel.

                        Comment


                          #57
                          Royal Queen Seeds,AFRADER

                          Inderdaad Beo ,kunne we geen stabiel zaad noemen wat ze verkopen.
                          Maar ondertussen weten we dat het bij RQS draait om de centen en niet om de tevreden klanten ...
                          Laat staan dat ze moeite gaan steken in stabiel zaad op de markt brengen ...

                          Verzonden vanaf mijn iPhone 6 met Tapatalk uit Groenland.

                          Comment


                            #58
                            Re: Royal Queen Seeds,AFRADER

                            +1 voor pothead
                            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                            Comment


                              #59
                              Re: Royal Queen Seeds,AFRADER

                              RQS is zoals een wolf verkleed in een schaap.
                              Hun marketing is te explosief!
                              420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                              Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                              Comment


                                #60
                                Re: Royal Queen Seeds,AFRADER

                                En toch, als je een percentage moest maken van de kweekverslagen hier. RQS vs de rest. Minstens een derde lijkt mij.

                                Comment

                                Bezig...
                                X