Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Royal Queen Seeds,AFRADER

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Royal Queen Seeds,AFRADER

    ik vind rqs zelf top,ik heb er goeie ervaringen mee, zou geen andere meer willen, het is een feit dat elke plant verschilt maar dat is dus altijd wel zo,elke plant is anders! ze groeien bij mij altijd goed en het zijn altijd vrouwtjes wat ik met lowlife niet had

    Comment


      #32
      Re: Royal Queen Seeds,AFRADER

      Royal Queen Seeds

      Ben zeer tevreden met de zaden van Royal Queen. Tot nu toe zijn al mijn zaden van RQS binnen 24 uur ontkiemt en groeien/bloeien zoals een wietplantje hoort te doen.
      Ook lees ik dat er mensen zijn die "lege" of "kapotte" zaadjes krijgen zo uit het zakje.
      Natuurlijk kan dit nooit de bedoeling zijn van RQS en zullen ook hun zaden gecontroleerd worden alvorens verpakt.
      Wat ik afraad is om zaden te kopen bij een koffieshop of een kleine growshop, deze hebben een niet al te grote/snelle verkoop van zaden en de mogelijkheid dat deze dan al 2 jaar in de kast liggen is dan ook niet erg klein. Zeker als het al om niet echt gangbare soorten gaat.
      Bestel de zaden bij een goede zadenboer zoals bijv. wietzaadjes.nl die controleren zelf de zaden nogmaals voordat ze verstuurd worden.

      Grt. Polo

      Comment


        #33
        Re: Royal Queen Seeds,AFRADER

        De dwarfs zijn toch af te raden, net geld om geld qua opbrengst
        ontkieming op ong 3 tot 5 dagen

        Comment


          #34
          Re: Royal Queen Seeds,AFRADER

          Ik heb net een cfl kweekje en een buiten/verduister kweek gedaan met de Special kush van RQ en dat is goed bevallen.
          De planten waren qua structuur/vorm allemaal hetzelfde.

          Ik had wel 1 zaadje wat niet was uitgekomen.

          Dit was mijn eerste keer RQ, maar ik durf de special kush zeker nog wel een keer aan.

          Comment


            #35
            Re: Royal Queen Seeds,AFRADER

            hoi,

            wel naar mijn ervaring kan ik niet klagen tot nu toe, quick one's , northern light, power flower , royal moby, allemaal binnen 24 uur ontkiemd.
            2 zaadjes mislukt van quik one maar das puur omdat ik moest proberen is iets anders te doen, wat dus nefast was.
            voor de rest zijn de planten vrij uniform toch. heb ook de amnesia van rqs liggen en das voor binnenkort maar verwacht ook niet echt problemen daarmee.
            ofwel heb je gewoon pech ofwel doe je zelfs iets niet echt goed, de kans dat er van rqs namaak verkocht wordt bestaat natuurlijk ook.

            groeten

            Comment


              #36
              Re: Royal Queen Seeds,AFRADER

              was even deze post vergeten,ik heb de AF's kunnen oogsten met een schrale 10g droog/plant,
              ik heb toen de Northern light die 200g/zou opbrengen(royal queen)gehaald,heeft uiteindellijk niet meer opgebracht dan de dwarfs,wel mooie grote plantjes
              verder heb ik 2 kush planten kunnen oogsten,de amnesia en shiva is verloren gegaan in de storm ik kon enkel nog de northern lights en 2 kush kunnen redden,de kush stonden in 95L kuipen ,ben er nu nog van aan het roken,
              smaak is beetje ver te zoeken maar voor de slechte zomer die we hier hebben gehad ben ik toch nog wel blij met het resultaat,
              ik heb van 2kush planten een droog gewicht gehaald van 247g outdoor
              ik stop met Royal queen seeds,teveel mongooltjes en achterblijvers
              heb van hun de royal haze AF,royal dwarf AF,northern light AF,Amnesia Haze en de special kush groot gebracht

              excuses dat er geen fotos zijn!,ik ben nu bezig met een lemon skunk en AMS grow van greenhouse.(indoor)
              ik ben van plan om morgen een verslagje te posten! ga ook een groot aantal van de greenhouse strains testen maar eerst nog een pineapple chunk grow van barney's farm tussendoor!

              Happy Growing Fellow Growers

              Comment


                #37
                Re: Royal Queen Seeds,AFRADER

                Laat het je smaken.

                Comment


                  #38
                  Re: Royal Queen Seeds,AFRADER

                  Verzameling Royal Queen
                  IMG_0669.jpg

                  Comment


                    #39
                    Re: Royal Queen Seeds,AFRADER

                    Als je ziet wat sommige zaadbanken nog durven verkopen... Ik was bv ook niet super tevreden over sannie's zaden. Leuke soorten, dat wel. Maar veel kleine rommel die ik persoonlijk zou weggooien.
                    Heb dit jaar met een aantal leden geruild en dat waren veel beter zaden dan hetgeen ik tot nu toe gekocht heb. Kan het dus maar enkel aanraden van 1 keertje een vrouw te bestuiven en dan wat te ruilen.

                    Comment


                      #40
                      Re: Royal Queen Seeds,AFRADER

                      ja Beowulf dat van die zadenkweek komt er aan! extra hok gebouwd men oude gaat gebruikt worden voor barneys farm pineapple chunk cross met lemon Skunk of Master Kush 100%indica
                      ben er nog niet echt uit ga er nog een weekje over slapen ^^

                      heb ook nog wat blue mist regular seeds,pineapple skunk,pineapple kush of blue pineapple...suggesties zijn welkom !:p

                      Comment


                        #41
                        HPIM0905.jpg

                        Goeie zaden, my two cents
                        Solitary trees, if they grow at all, grow strong.

                        -Winston Churchill-

                        Comment


                          #42
                          Re: Royal Queen Seeds,AFRADER

                          mja je kan maar geluk hebben he !!!

                          denk dat dat zo wel is bij meerdere breeders !!
                          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                          Comment


                            #43
                            Re: Royal Queen Seeds,AFRADER

                            Hoi Tubmle Trimmert,

                            Bedankt voor je snelle reactie! De zaden komen er aan!

                            Groeten

                            Joery van Berkel

                            Royal Queen Seeds. ik ga ze ook testen,ga voor de power flower.

                            Comment


                              #44
                              Re: Royal Queen Seeds,AFRADER

                              vraagt royal dwarf veel verzorging? moet je veel water geven of is het een makkelijke plant die eigenlijk makkelijk uit zichzelf groeit? hoeveel is de oogst gemiddeld van 1 royal dwarf autoflower plant?? alvast bedankt

                              Comment


                                #45
                                Re: Royal Queen Seeds,AFRADER

                                een jointje of 5 met wat geluk amnesia1

                                Comment

                                Bezig...
                                X