Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dr. Grinspoon

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Dr. Grinspoon

    Korting op 420shop
    Type :Sativa
    Flowering :Photoperiod
    Genetics :Heirloom Sativa strain
    Flowering Time :Long
    Outdoor Harvest :Mid November
    Height :Tall
    THC Level : 25%
    Characteristics :Grows tall and requires longer flowering time

    beschijving:
    Barneys Farm Dr Grinspoon is named in honor of our hero, the brilliant cannabis advocate, researcher and author Dr. Lester Grinspoon. It's genetics is a pure heirloom Sativa. The plant grows thin and tall, and needs a longer flowering time around 95-100 days. When mature, the colas look like compact, green and red-brown beads, loosely strung on thin stems with a dusting of THC crystals. The fragrance off the buds is of sumac and lemon and the smoke is light and tangy with citrus and tropical fruit aromas. Dr Grinspoon can stretch very tall indoors. You can harvest these cannabis seeds outdoors in Mid November. Dr. Grinspoon has a very high THC of 25% so it offers a strong, long-lasting, energetic and cerebral high. Old school Sativa of the highest order.

    dr-grinspoon2.jpg

    Nu is mijn vraag: heeft iemand deze Dr. Grinspoon ooit gerookt? Gegroeid? Hoe is hij bevallen in alle opzichten?

    De topstructuur doet me echt fascineren! Een soort Herrer-achtige vorm, maar dan op losse stokjes! Prachtig! Een van de vreemde eenden in de bijt, of misschien de enige (nog) originele? Ik heb er hier een kweekverslagje van gezien, maar vraag me toch af of er meer over te vertellen valt.. Dus brand alsjeblieft los!
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    #2
    Re: Dr. Grinspoon

    wow! wat een maf ding zeg

    het soort plantje waar je een stoel naast zet en dan onder het genot van een lekkere stick 'n uurtje of twee naar gaat zitten staren
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: Dr. Grinspoon

      Staat hoog op mn verlanglijstje..

      Comment


        #4
        Re: Dr. Grinspoon

        ik maak mezelf altij wijs dat deze soorten een lagere opbrengst ebben? ...? (met die topbouw dan)

        Comment


          #5
          Re: Dr. Grinspoon

          De opbrengst bleek toch niet onder de maat te zijn bij deze dame.. Vergelijkbaar met een jamaicaan of andere tropische sativa. Dat herinner ik me uit de growjournals dan..
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Re: Dr. Grinspoon

            Dat zijn natuurlijk wel reclamefoto's he...
            Seba1 is er mee bezig, daar kun je zien hoe ze er echt uit ziet.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: Dr. Grinspoon

              Schijnt klote te zijn met knippen en afbloeien duurt rete lang. Vandaar dat deze soort muchos euries kosten in de shop per gram.

              Comment


                #8
                Re: Dr. Grinspoon

                Sativa duurt altijd lang om af te bloeien maar je krijgt wel een heerlijk rokertje in de plaats
                Als ik het juist heb heeft een maatje van mij eens 1 gehad kzal haar es vragen naar haar ervaring
                die meid is gek op sativa's vooral de haze soorten dan

                Grtz
                Last edited by smokey_72; 14 February 2012, 20:19. Reden: foutje verbeterd
                My only fear of death is reincarnation and have to come back to this f*** up nation

                Comment


                  #9
                  Re: Dr. Grinspoon

                  Smokeyace is er ook mee bezig geweest hier: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...eys-farm/page2 totaal ander fenotype dan Seba1. Die lijkt meer op de reclamefoto! Vandaar de fascinatie (nog meer) eenzelfde plant met wat topstructuur alleen al, drie verschillende phenos.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #10
                    Re: Dr. Grinspoon

                    Yep, helaas weer een verslag dat niet afgemaakt is.
                    Ik zie het nut niet zo om zoiets te zetten. De opbrengst is zo minimaal, dat is met smaak niet goed te maken.
                    Stel dat de smaak zo ontzettend goed is, dan is het binnen een maand op
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #11
                      Re: Dr. Grinspoon

                      echt hobbyplantje dus, eentje voor de fun van het kweken.

                      Jammer dat met al die overheids/opsporingsdruk zulk soort grappen van moeder natuur nauwelijks meer na te jagen valt.
                      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                      Comment


                        #12
                        Re: Dr. Grinspoon

                        Klopt! Maar zeker een interessante soort, vooral voor kruisingen met medicinale kwaliteiten. Nu maar hopen dat iemand hem wel durft te zetten en een lekkere veel opbrengende hybride produceert! Hmmmm! Ik ben fan! :-p
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment


                          #13
                          Re: Dr. Grinspoon

                          Heb vorig jaar grammetje grinspoon in amsterdam gehaald en was gigantisch lekker iniedergeval

                          Comment


                            #14
                            Re: Dr. Grinspoon

                            Ben ook al even aan het twijfelen deze binnekort eens te kweken , ben er echt benieuwd naar

                            Comment


                              #15
                              Re: Dr. Grinspoon

                              Nog nooit gezien.. maf ding. Mocht ik zoiets tegenkomen dan gaat ie wel mee
                              Baas in eigen brein.

                              Comment

                              Bezig...
                              X