Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geur van purple haze?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Geur van purple haze?

    Korting op 420shop
    Ik heb onlangs 1 gram purple haze gekocht bij een vriend maar die wiet ruikt verdacht naar tuinkruiden. En hoeveel kost 1 gram normaal? Ik heb 10 euro betaalt. En hoe kun je die het best gebruiken behalve met een joint?

    #2
    Re: Geur van purple haze?

    ligt totaal aan de kwaliteit lijkt me

    Comment


      #3
      Re: Geur van purple haze?

      Was hij verkruimeld of niet? Wij haalden datsoort grapjes weleens uit, lekker verdienen met oregano verkopen! 1 gram voor een tientje is niet zo'n rare prijs tegenwoordig. Als je wiet koopt moet je gewoon zorgen dat je toppen krijgt, geen kruimels. Lijkt het een beetje op de foto's van google, dan kun je verwachten dat het wiet is. Herken je er niets in?! Dan heb je iets lekkers voor op de pizza. Sommige buiten gekweekte wiet blijft lang naar kruiden ruiken de meeste binnen gekweekte wiet doet dat nooit. Hoe je wiet het beste kunt gebruiken moet je maar googlen.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Re: Geur van purple haze?

        lol het lijkt toch op wiet?
        de geur is elk soort verschillend heb zelf gekweekte bubblegum, ruikt niet zo sterk toch ben ik er nog nooit zo wasted mee geweest als die soort
        & maak een cakeje?
        prijs, nah, is afhankelijk persoonlijk meschiens duur, maar aan de andere kant is die wiet goed, wat maakt dat dan ?
        beter meer betalen voor iets dat goed is dan iets dat goedkoop is en slecht, dat is namelijk altijd te duur

        Comment


          #5
          Re: Geur van purple haze?

          Ik zeg altijd: Beter weinig betalen voor iets goeds!
          En een prijs maakt wiet niet altijd goed, als ik kijk wat ik in de shop koop voor een tientjefieftig en naar wat ik kan kweken uit zaden van een tientjefieftig.. Nou dan liever de zaden!
          Want meer betalen, kost alleen maar geld. Als je een prima wietje kunt krijgen voor een prima prijs, dan ga ik geen euro's bijleggen omdat het zo goed is.
          Veel wiet voor weinig geld vind ik prettiger. Veel betalen doe ik gewoon niet graag. En twee jointjes extra roken vind ik ook geen probleem.
          Ik drink bijvoorbeeld ook liever een kilo-pak douwe egberts aan koffie, dan dat ik vier kopjes van de HEMA/Starbucks drink voor dezelfde prijs.
          Dat is misschien de Hollander in me, maar ik schaam me er niet voor.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Re: Geur van purple haze?

            haha, typis die gierige nederlanders ook altijd haha
            hup holland, hup

            Comment


              #7
              Re: Geur van purple haze?

              Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
              Was hij verkruimeld of niet? Wij haalden datsoort grapjes weleens uit, lekker verdienen met oregano verkopen! 1 gram voor een tientje is niet zo'n rare prijs tegenwoordig. Als je wiet koopt moet je gewoon zorgen dat je toppen krijgt, geen kruimels. Lijkt het een beetje op de foto's van google, dan kun je verwachten dat het wiet is. Herken je er niets in?! Dan heb je iets lekkers voor op de pizza. Sommige buiten gekweekte wiet blijft lang naar kruiden ruiken de meeste binnen gekweekte wiet doet dat nooit. Hoe je wiet het beste kunt gebruiken moet je maar googlen.
              Eigenlijk vind ik dat geen grapje: je belazert op die manier de kluit. Een onbenul -die wellicht nauwelijks het geld kan missen- en zich laat lompen zal zich naar alle waarschijnlijkheid bekocht voelen. Het is niet mijn "stijl" om op die manier met andere mensen om te gaan. Het komische aspect om voor veel geld oregano als wiet te verkopen vermag ik gewoon niet in te zien. Maar als je deze manier van omgang met anderen maatschappelijk aanvaardbaar acht is dat je goed recht. Net zo zeer dat ik het tot mijn recht beschouw om jouw handelswijze maatschappelijk onaanvaardbaar te achten. Jammer, ik had je statuur hoger ingeschat.
              Last edited by Xtreme; 1 March 2012, 15:30.

              Comment


                #8
                vriendenkring. Het leukste was nog dat we het als eerste verkochten aan de bedenker van de truc. Het kwam overigens ook regelmatig voor dat als je een grammetje skunk uitleende, je een zakje oregano/Italiaanse kruiden terug kreeg voor je lening..
                Schoolpleingrappen van dit niveau, met een schade van twee worstenbroodjes in de pauze, vind ik zelf (maatschappelijk en zelfs ethisch) meer dan aanvaardbaar. We hielden elkaar scherp en alert door dit soort grappen. Uiteindelijk kon iedereen er om lachen. Het is inderdaad je goed recht daar anders over te denken. Er is immers een verschil tussen sociale kringen en hun (on)geschreven regels. Maar ik hoop dat je nu het komische aspect wat meer inziet. Natuurlijk was een euro veel voor ons in die tijd, maar je kunt me niet vertellen dat je zelf nooit ditsoort grollen onder vrienden hebt uitgehaald.

                Als het om vijftallen, tientallen, honderden of duizenden euro's was gegaan bij vreemden, dan was dat een heel ander verhaal. Daarin deel ik je mening volledig.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #9
                  Re: Geur van purple haze?

                  Sorry voor mijn enigszins stekelige reactie. De woordkeuze: "lekker verdienen aan oregano" wekte de indruk dat zoiets stelselmatig voorkwam. Beschouw mijn reactie maar als een beroepsziekte: in mijn beroep zijn drie zaken heilig: integriteit, integriteit en integriteit.

                  Comment


                    #10
                    Re: Geur van purple haze?

                    Haha ik begrijp het volledig! Ik heb het inderdaad wat dubbelzinnig geformuleerd.
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment

                    Bezig...
                    X