Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste autoflower

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Beste autoflower

    Korting op 420shop
    Heey allemaal

    Ik heb gekozen om AF's te gaan kweken dit jaar, en ik vroeg me af wat is momenteel, de beste AF? Ik wil ze in de volle grond zetten en zonder voeding. Als we er van uit gaan dat alle omstandigheden goed zijn, weer, etc. Welke AF heeft dan de hoogste opbrengst? Want ik heb niet veel ruimte in mijn tuin, maar ik wil er toch zeker met ze 3e wel een jaartje van kunnen genieten.

    Ik hoor het graag van jullie!

    #2
    Re: Beste autoflower

    Daar ben ik ook wel benieuwd naar

    Comment


      #3
      Re: Beste autoflower

      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...s-(automatics)

      ligt allemaal rond de 50-60gram maximaal. Er zijn uitschieters, maar die heb ik nog niemand hier zien of horen kweken.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Re: Beste autoflower

        LR2 enig idee hoe die uitschieters heten?

        Comment


          #5
          Re: Beste autoflower

          Pffff zo niet uit mijn hoofd, ik dacht dat er wat haze-varianten waren die wel groter werden en wat widow-achtige baasjes..
          Hier een website volledig gewijd aan autoflowers, misschien dat je daar wijzer uit wordt.
          https://www.autoflower.net/forums/forum.php




          Dit is op het moment (in de usa, volgens de AF-community) de beste site om zaden van te bestellen met AF kwaliteiten.
          Kijk bevoorbeeld eens naar de autoflower asian haze, die brengt tot 8 oz. op, dat is omgerekend 226 gram per plant.
          http://automaticseed.com

          Ik moet eerlijk zeggen dat ik prima tevreden ben met mijn autoflowers en dat je van een eerste kweek sowieso weinig hoeft te verwachten. Ik raad je aan om eerst te beginnen met goedkopere makkelijke soortjes, dan dat je duizenden euro's uit gaat geven voor iets waarvan je niet zeker bent of het gaat lukken.

          Let op: meer toppen is meer geur, meer plant is meer opbrengst maar een grotere plant wordt eerder gezien! B0riis voor jou met je guerilla zou ik daar rekening mee houden.

          @Weed lover: je kunt ook op zoek naar Deense soorten, die brengen vanuit zichzelf vaak veel op en zijn goed bestand tegen Nederlands weer. Dat is met AF's niet altijd zo! Deense soorten bloeien vaak ook vroeger af dan 'normale' soorten. Ik denk dat je met drie planten zeker een jaar kunt doen met drie man. Met autoflowers heb je dan gauw 15 planten nodig, dat zijn twee rondes van minstens 7. Dan zijn drie grotere planten misschien praktischer.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Re: Beste autoflower

            Bedankt voor de links
            Voor mij is de hoogte niet belangrijk, want mijn spot is echt niet te vinden, het is 100% zeker dat er niemand komt, maar het is meer dat het niet te lang mag duren, ik wil ze rond juni/juli geoogst hebben, dus van mij mogen het bomen worden gehe

            ---------- Post added at 20:18 ---------- Previous post was at 20:13 ----------

            En die site, automaticseed.com als die in de usa zit, kan ik dat dan gewoon naar frankrijk laten versturen zonder problemen met de douane?

            Comment


              #7
              Re: Beste autoflower

              De beste AF op dit moment is AK47.

              Comment


                #8
                Re: Beste autoflower

                Volgens mij zit die site in frankrijk. Hij is iig vormgegeven door een frans bureau, lijkt me raar voor amerikanen om te doen. Ze verzenden internationaal. Maar voor meer info moet je zelf maar even rondkijken op hun forum. Ik weet er verder ook weinig van.

                edit: kijk ook eens op seedfinder.eu daar kun je zowat elke strain opzoeken met opbrengst en bloeitijd en allerhande overige informatie.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #9
                  Re: Beste autoflower

                  Oke bedankt

                  Comment


                    #10
                    Re: Beste autoflower

                    autoflowers doen het best in de volle grond, opbrengsten +- tssen 25 en 50 gr. Bij de nieuwere AFzaden worden soms veel hogere opbrengsten voorgesteld ... ik ben benieuwd naar jullie reslutaten. Vorig jaar Deimos zien groeien en bloeien. Van de (5 of) 6 vrouwelijke zaadjes kwamen er 3 boven. 2 plantjes moesten spijtig genoeg verplant worden, maar ze leverden elk toch zo'n 50gr op; het andere plantje werd +-1m40 hoog en er kwamen zo'n 120gr toppen af.
                    Last edited by Berre; 29 February 2012, 02:37. Reden: schryffoutje

                    Comment


                      #11
                      Re: Beste autoflower

                      Okee ik maak nog wel een kweekverslag

                      Comment


                        #12
                        Re: Beste autoflower

                        Ik had een vraagje over autoflowers en buitenteelt.
                        Als ik ze bijvooorbeeld in april zaai, kan ik ze dan 8 a 9 weken (afh.van soort) oogsten?
                        Of is dat nooit voor Augustus?

                        Ik heb deze soorten in huis:
                        http://420shop.nl/dutch-automatic-fe...iff-seeds.html

                        http://420shop.nl/thai-fantasy-automatic-kannabia.html

                        http://420shop.nl/northern-force-aut...r-zambeza.html

                        easy-bud-autoflower Royal Queen

                        Op sommige verpakking/website staat oogst na 8-9-10 weken of augustus... (?!!)
                        wil dat zeggen nooit voor augustus? iemand ervaring?
                        Last edited by Jointjedraaien; 5 October 2013, 12:41.

                        Comment


                          #13
                          Re: Beste autoflower

                          Autoflowers zijn niet afhankelijk van de zon om in de bloei te gaan, dus afhankelijk van de autoflower duurt het denk ik ongeveer zo'n 2 maanden voordat je kan oogsten. De eerste is waarschijnlijk niet helemaal autoflower en heeft hij toch de zon nodig, maar blijft hij wel redelijk klein, die laatste 3 zijn nog echte autoflowers, en hebben niet de zon nodig om in de bloeifase te gaan. Ik kan het natuurlijk fout hebben over die eerste Dutch automatic Spliff

                          Comment


                            #14
                            Re: Beste autoflower

                            Zaadbanken liegen nogal eens over de opbrengst, duur van de kweek e.d. Ga er maar vanuit dat het 100 dagen duurt van zaadje tot oogst.

                            Comment


                              #15
                              Re: Beste autoflower

                              Ik heb gehoord dat Northern Light x Big Bud een topper moet zijn qua opbrengst, met uitschieters die 1,50m hoog worden met 125 gram opbrengst.
                              Ga ze in ieder geval testen!
                              sigpic
                              Hy-Seeds.nl voor al uw zaden en nog veel meer tegen zeer scherpe prijzen!


                              Comment

                              Bezig...
                              X