Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

cbd gehalte Lowrider#1 (nothernlight x ruderais)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    cbd gehalte Lowrider#1 (nothernlight x ruderais)

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Weet iemand toevallig wat het cbd gehalte is van lowrider#1? (Bij benadering)
    Een zoektocht op google heeft me nog niet veel wijzer gemaakt.

    Greetz Franko

    #2
    Re: cbd gehalte Lowrider#1 (nothernlight x ruderais)

    Niemand?

    Comment


      #3
      Re: cbd gehalte Lowrider#1 (nothernlight x ruderais)

      Fabrikant The Joint Doctor Genetica Santa Maria x Lowryder Het Nummer Van Zaden Per Pakje 10 Zaden Varieteit Ruderalis (auto-flowering) Sex Regelmatige THC-gehalte 15.5% CBD-gehalte 0.1% Locatie Broeikas, Binnenshuis, Buitenshuis Bloeiperiode 6 weken Oogstrijp 9 weken uit zaad

      Comment


        #4
        Re: cbd gehalte Lowrider#1 (nothernlight x ruderais)

        Volgens de Jointdockter THC-gehalte 15.5% CBD-gehalte 0.1%

        Comment


          #5
          Re: cbd gehalte Lowrider#1 (nothernlight x ruderais)

          Maar de santa maria kruising is alweer lowryder #2. Het cbd gehalte is waarschijnlijk ietsje groter in de #1 variant. Maar het zal niet veel zijn. Verder kan niemand je helpen denk ik, of iemand moet een spectrometer thuis hebben staan..
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Re: cbd gehalte Lowrider#1 (nothernlight x ruderais)

            Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
            Maar de santa maria kruising is alweer lowryder #2. Het cbd gehalte is waarschijnlijk ietsje groter in de #1 variant. Maar het zal niet veel zijn. Verder kan niemand je helpen denk ik, of iemand moet een spectrometer thuis hebben staan..

            bedankt voor je reactie. best een laag cbd gehalte. toch ander soortje zoeken.

            greetz Franko

            Comment


              #7
              Re: cbd gehalte Lowrider#1 (nothernlight x ruderais)

              qua CBD zitten ze tegenwoordig op maximaal 0.4 volgens mij. Je kunt opzoek naar zaden van CBD-crew. De naam spreekt voor zich
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment

              Bezig...
              X