Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflower zaad goeie ?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Autoflower zaad goeie ?

    Korting op 420shop
    ik wil voor het eerst met autoflowers gaan werken
    en wil graag wat tips en mischien iemand die er stuk of 10 zaadjes heeft voor mooie prijs
    hoor het graag en soort wil ze in een bak kweeke dus wil een soortje die niet groter wordt als 40 a 60 cm

    ook wil ik wat voor me raam zetten die mogen groter worden ben als opzoek bij de online site's
    maar vindt 40 a 50 euro voor goeie autoflowers beetje duur om te beginnen


    ik hoor het graag

    #2
    Re: Autoflower zaad goeie ?

    €4 a 5 euro voor een feminiseerd auto-flowerzaadje duur? Als je 1 gram ervanaf haalt heb je dat zaadje al terugverdiend.

    Maar verwacht sowieso niet teveel oogst als je ze alleen maar achter het raam zet. Het zijn geen goedkope sletten, je moet ze goed verzorgen.

    Comment


      #3
      Re: Autoflower zaad goeie ?

      hahaha geen goedkope sletten, je kan ze wel in het raam zetten met een lamp er boven en dan verdienen ze geld voor je.
      ik zie overeenkomsten hoor.
      maar 4 a 5 euro voor een gefeminiseerde autoflower is niet echt duur hoor.
      naar zaad zou ik niet te veel vragen hier want straks krijg je echt op je klote

      Comment


        #4
        Re: Autoflower zaad goeie ?

        in de winter is er niet genoeg licht in nederland voor autoflowers,goedkoopste oplossing tl erboven,beste hps erboven

        Comment


          #5
          Re: Autoflower zaad goeie ?

          oke dus gewoon met een tl lamp erboven in de winter gaan ze groeien en bloeien ?

          bedankt voor alle reacties's!

          Comment


            #6
            Verkopen van planten of zaden mag niet. Als je inderdaad geen/weinig geld uit wilt gaan geven, wens ik je veel sterkte met het vinden van zaadjes. Zambeza en Growerschoice hebben nog relatief kleine prijsjes voor prima zaad. Je kunt trouwens ook regulier zaad kopen, en die direct 12 uur licht en 12 uur donker geven. Met een beetje geluk worden die ook niet groter dan 60cm.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #7
              Re: Autoflower zaad goeie ?

              10 euro voor 1 gram wiet betalen we allemaal en als 'n zaadje 'n plant word waar 20 gram aankomt 5 euro kost is het ineens teveel.
              beter sla of aardbeien gaan kweken lijkt me de oplossing!
              HOE MOET IK ONTKIEMEN
              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

              Comment


                #8
                Re: Autoflower zaad goeie ?

                hahaha angel777. beetje gelijk heb je idd wel..
                Ik was eerst ook zo... wel elke week 50 naar de shop brengen maar intussen te gierig zijn voor een goeie lamp

                Verstuurd van mijn GT-I9000 met Tapatalk
                sigpic

                Comment


                  #9
                  HOE MOET IK ONTKIEMEN
                  JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                  Comment


                    #10
                    Re: Autoflower zaad goeie ?

                    met daarbij ook nog eens een keer dat als je echt het onderste uit de kan wilt met je zaadprijzen je het deksel ook nog wel eens op je neus kan krijgen.
                    er worden zat gefeminiseerde zaden aangeboden hoor op internet. 30 cent of 40 cent per stuk geen probleem, ALLE soorten op voorraad ook geen probleem
                    en als je er 10 koopt krijg je er nog 10 gratis bij hahaha
                    nee ff serieus goedkoop is echt duurkoop maar sommigen zijn wel iets te gortig met de prijzen.
                    zou in ieder geval voor kwaliteit gaan

                    Comment


                      #11
                      Re: Autoflower zaad goeie ?

                      Ik betaal liever 50 euro voor 5 goede zaden dan 10 voor 5 slechte
                      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                      Comment


                        #12
                        Re: Autoflower zaad goeie ?

                        inderdaad, ik denk zo je mag maar 5 plantjes hebben, dan wil je toch ook 5 oersterke zaadjes en als je kijkt wat voor plezier je eruit haalt , ach kijk wat andere hobby's kosten..

                        Comment


                          #13
                          Re: Autoflower zaad goeie ?

                          mischien wil ik wel een hok vol zetten maar dat doet er verder niet toe bedankt aan de Geene die me echt met deze topic hebben geholpen

                          Comment


                            #14
                            Re: Autoflower zaad goeie ?

                            Op http://www.growshopmarktplaats.nl kun je genoeg mensen vinden heb daar van budgetseeds autoflowers gekocht, nou raad ik je niet aan om van budgetseeds(of een andere verkoper te kopen) ik raad alleen zaden aan die ik zelf getest heb.

                            Je moet daar altijd een beetje oppassen omdat sommige mensen henep zaad/slechte genetica etc verkopen, ik kan je Growerschoice, Green House Seeds en Omni seeds uit eigen ervaring aanraden.

                            Comment


                              #15
                              Re: Autoflower zaad goeie ?

                              omni seeds Auto AK Snow is goed spul
                              AQS seeds is ook betrouwbaar gezien die met omni seeds vaker samenwerkt
                              HOE MOET IK ONTKIEMEN
                              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                              Comment

                              Bezig...
                              X